Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄрьоміна, Лілія-
dc.contributor.authorГоловчак, Єлизавета-
dc.date.accessioned2018-07-19T09:35:32Z-
dc.date.available2018-07-19T09:35:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14368-
dc.descriptionЄрьомінаЛ., Головчак Є. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПОБУДОВІ ДІАЛОГУ МІЖ ПРЕДСТАВНИКАМИ РЕЛІГІЙНИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ (В СИСТЕМІ «УЧЕНЬ-УЧЕНЬ», «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ») / Лілія Єрьоміна, Єлизавета Головчак.// Педагогічний часопис Волині. - № 2(9). - 2018 . - С. 153-156uk_UK
dc.description.abstractСтаттю присвячено одній з важливих проблем сьогодення, адже духовно-моральний розвиток підростаючого покоління залежить від тих основ, що закладено у сім’ї та закладах освіти. Автори публікації акцентують увагу на значенні діалогу між представниками релігійних ідентичностей Північного Приазов’я. У матеріалах представлено сутність тренінгової діяльності соціального педагога відповідно до налагодження діалогічної взаємодії між представниками релігійних ідентичностей, а також – надано опис окремим стратегіям, що використовуються під час тренінгів. The article is devoted to one of the important problems of our time, because the spiritual and moral development of the younger generation depends on the foundations that are embedded in the family and educational institutions. The authors of the publication emphasize the importance of dialogue between representatives of religious identities of the Northern Azov Sea. The materials describe the training activities of a social pedagogue regarding the establishment of a dialogical interaction between representatives of religious identities, and also provides a description of individual strategies during the training.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesАКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ;9-
dc.subjectсоціальний педагог, діалог, представники релігійних ідентичностейuk_UK
dc.subjectsocial educator, dialogue, representatives of religious identitiesuk_UK
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ПОБУДОВІ ДІАЛОГУ МІЖ ПРЕДСТАВНИКАМИ РЕЛІГІЙНИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ (В СИСТЕМІ «УЧЕНЬ-УЧЕНЬ», «ВЧИТЕЛЬ-УЧЕНЬ»)uk_UK
dc.title.alternativeSOTSІALNO PEDAGOGICAL ACTIVITY IN BUILDING DIALOGUE BETWEEN THE REPRESENTATIVES OF RELIGIOUS IDENTITY (SYSTEM "PUPIL-PUPIL," "TEACHER-PUPIL")uk_UK
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єрьоміна, Головчак153-156.pdf385,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.