Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоряк, Оксана-
dc.date.accessioned2018-07-19T08:55:20Z-
dc.date.available2018-07-19T08:55:20Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБоряк О. Формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку: теорія і практика / Оксана Боряк // Педагогічний часопис Волині. - № 2(9). - 2018 . - С. 112-121.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14361-
dc.description.abstractУ статті висвітлені теоретичні і практичні аспекти розробки, обґрунтування та перевірки процесу формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. Визначено, що серед категорій порушень психічного та (або) фізичного розвитку найбільш поширеною є категорія порушень інтелектуального розвитку – розумова відсталість. Специфіка порушень мовленнєвої діяльності у розумово відсталих дітей визначається, насамперед, особливостями вищої нервової діяльності та психічного розвитку. Метою дослідження є обґрунтування шляхів формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. Ця мета конкретизується в завданнях, провідними серед яких є: 1) дослідження проблеми діагностики, формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей в теорії та практиці спеціальної освіти; її аналіз в психолого-педагогічному напрямах; 2) вивчення стану та специфіки структурних компонентів функціональної системи мови та мовлення, рівнів розвитку мовленнєвої діяльності у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку; 3) розробка багатопрофільної моделі психолого-педагогічного діагностування, формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку, враховуючи вік, ступінь розумової відсталості, супутні психо-нервово-соматичні порушення розвитку, терміни логопедичної корекції; 4) розробка, обґрунтування та експериментальна перевірка цілісної системи діагностики, формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. The theoretical and methodological diagnostics foundations, formation and correction of mentally retarded children speech activity of primary school age were investigated and experimentally proved for the first time. The scientific fundamentals speech foundations disorders caused to mental retardation (MR) are presented: causality, the cognitive specificity component of speech activity during mental retardation, mechanisms of speech disorders in mentally retarded children (MRC). The functional system of language and speech, its structural components in the disorders development, caused to mental retardation, were investigated. The theoretical substantiation of systemic speech underdevelopment, caused by MR, was shown and qualitative characteristics of its severity were identified. Characterization of the speech activity of the MRC of the primary school age was generalized as a result of a multifaceted analysis of pedagogical, psychological literary sources. The diagnosis of speech activity MRC is presented in the study. The organizational and pedagogical conditions for the formation and correction of speech activity were allocated in special educational institutions for children with MRC. The structure and organization of the diagnostic stage of the study was proved: 1. Experimental method of investigating speech activity MRC of primary school age (the psycholinguistic aspect). 2. Experimental technique for diagnosing speech activity of mentally retarded children of primary school age (logopedic aspect). The criteria of substantiation for the development of speech activity and differential diagnosis of speech disorders of mentally retarded children of primary school age were proved.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;2-
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UK
dc.subjectпорушення мовленнєвої діяльності-
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами-
dc.subjectрозумова відсталість-
dc.subjectрозумово відсталі діти-
dc.subjectмолодший шкільний вік-
dc.subjectцілісна система діагностики-
dc.subjectформування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку-
dc.titleФормування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку: теорія і практикаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
112-121.pdf443,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.