Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульська, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorShulska N., Nataliia M.-
dc.contributor.authorМатвійчук, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorMatviichuk, Nataliia M.-
dc.contributor.authorГромик, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorHromyk, Yuriy V.-
dc.contributor.authorКоленда, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorKolenda, Nataliia V.-
dc.contributor.authorРимар, Наталія-
dc.contributor.authorRymar, Nataliia Yu.-
dc.date.accessioned2018-06-05T12:26:50Z-
dc.date.available2018-06-05T12:26:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationShulska N. Organizing ICT-Supported workshops at universities / N. Shulska, N. Matviichuk, Y. Hromyk, N. Kolenda, N. Rymar // Information Technologies and Learning Tools. – 2017. – Vol. 61, № 5. – С. 175-187.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378.141:070-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14154-
dc.description.abstractThe article systematizes theoretical and practical experience of organizing classes in the format of dynamic training using the technology of the workshop in higher educational institutions. The emphasis is placed on the peculiarities of the use of integrated workshops with technical (computer) support during classes, as well as remote workshops for the organization of students’ independent work. The practical experience of organizing dynamic training in the form of the workshop for students of Journalism with the use of both an integrated «training workshop» and the possibilities of a free training platform «Prometheus» is presented. Based on the questionnaire of the participants in the training group, the advantages of using the technology of the workshop in the educational process are determined.У статті систематизовано теоретичний і практичний досвід організації заняття у форматі динамічного навчання з використанням технології воркшопу у ВНЗ. Акцентовано увагу на особливостях застосування інтегрованих воркшопів з технічним (комп’ютерним) супроводом під час проведення занять, а також дистанційних воркшопів для організації самостійної роботи студентів. Представлено власний практичний досвід організації динамічного навчання у форматі воркшопу для студентів журналістських спеціальностей із застосуванням як інтегрованої «навчальної майстерні», так і можливостей безкоштовної навчальної платформи «Prometheus». На основі анкетування учасників навчальної групи визначено переваги використання технології воркшопу у навчальному процесі.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україниuk_UK
dc.subjectdynamic learninguk_UK
dc.subjectдинамічне навчанняuk_UK
dc.subjectICTuk_UK
dc.subjectІКТuk_UK
dc.subjectworkshopuk_UK
dc.subjectворкшопuk_UK
dc.subjecteducational workshopuk_UK
dc.subjectнавчальна майстерняuk_UK
dc.subjectlearning processuk_UK
dc.subjectнавчальний процесuk_UK
dc.subjecthigher educational establishmentsuk_UK
dc.subjectВНЗuk_UK
dc.subjecttraining platform «Prometheusuk_UK
dc.subjectнавчальна платформа «Prometheusuk_UK
dc.titleOrganizing ICT-supported workshops at universitiesuk_UK
dc.title.alternativeПроведення воркшопів з ІКТ-підтримкою в університетахuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
workshop.pdf350,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.