Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14092
Назва: Авторський спецкурс «Формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму»
Інші назви: Author’s special course "Formation cross-cultural competency of future faculties in the field of tourism"
Автори: Сідоров, Вадим
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 9-тра-2018
Теми: спецкурс
кроскультурна підготовка
кроскультурна компетентність
туризм
фахівець
модуль
метод
дистанційний курс
special course
cross-cultural preparation
cross-cultural competence
tourism
specialist
module
method
distance course
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;16
Короткий огляд (реферат): У статті автор презентує програму авторського спецкурсу «Формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму». Спецкурс призначений для студентів напряму підготовки 242 «Туризм» та містить два модулі. Модуль 1. Кроскультурний менеджмент в галузі туризму. Модуль 2. Кроскультурна психологія у професійній діяльності фахівців галузі туризму. До програми спецкурсу включено кроскультурний практикум. Встановлено, що викладання спецкурсу базується на застосуванні таких методів: метод case-study, «мозковий штурм» (Brainstorming), модерація, метод SWOT-аналізу, метод «Культурна капсула країни», сторітеллінг (Storytelling), метод «Вавілон», метод World Café («Всесвітнє кафе»), веб-квести; методи коучингу (метод конкретних ситуацій, метод емоційного стимулювання, метод створення ситуації пізнавальної дискусії, «Мозаїка», метод проектів, «Зміна перспектив»); кроскультурний асимілятор, метод «Bafa Bafa» тощо. При викладанні спецкурсу доцільно використовувати такі організаційні форми: мультилекція (теорія, презентація + практика), мультисемінар (доповідь, презентація + практика), практичні заняття, віртуальні навчальні спільноти, дистанційний курс, соціальні мережі, екскурсії, консультації (реальні, віртуальні, Call-центр). Для успішного вивчення спецкурсу та зручного доступу до інформаційних матеріалів розроблено дистанційний курс «Формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму» https://sites.google.com/site/crossculturalcompetence04/. In the article, the author presents a program of the author's special course "Formation of cross-cultural competence of future specialists in the field of tourism". Special course is intended for students of 242 "Tourism" training course and contains two modules. Module 1. Cross-cultural tourism management. Module 2. Cross-cultural Psychology in the Professional Activities of Specialists in the Field of Tourism. The program of the special course includes a cross-cultural workshop. It has been established that the teaching of the special course is based on the application of such methods: case-study method, "Brainstorming", moderation, SWOT-analysis method, "Cultural Capsule of the Country", Storytelling, Babylon method, World method Café ("World Cafe"), web quests; methods of coaching (method of concrete situations, method of emotional stimulation, method of creating a situation of cognitive discussion, "Mosaic", method of projects, "Changing perspectives"); cross-cultural assimilator, "Bafa Bafa" method, etc. When teaching the special course it is expedient to use the following organizational forms: multilecture (theory, presentation + practice), multiseminar (presentation, presentation + practice), practical classes, virtual learning communities, distance learning course, social networks, excursions, consultations (real, virtual, call- center). For a successful study of the special course and easy access to information materials, a distance course "Formation cross-cultural competency of future faculties in the field of tourism" was developed at https://sites.google.com/site/crossculturalcompetence04/.
Опис: Сідоров В. Авторський спецкурс «Формування кроскультурної компетентності майбутніх фахівців галузі туризму» / В. Сідоров // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 101–109.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14092
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сідоров В.-101-109.pdf497,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.