Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14088
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвинова, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-09T05:11:21Z | - |
dc.date.available | 2018-05-09T05:11:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Литвинова С. Національно-патріотичне виховання в проектній діяльності учнів на засадах використання хмарних сервісів та систем комп’ютерного моделювання (КСМОД) / С. Литвинова // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 72–81. | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14088 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються питання використання інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема хмарних сервісів в організації національно-патріотичного виховання учнів закладів загальної середньої освіти на засадах проектної діяльності. Визначено складові національно-патріотичного виховання як: свідомість, почуття, толерантність, переконання, навички. Обґрунтовано відбір хмарних сервісів для реалізації проекту та їх використання для розробки шкільних тематичних цифрових веб-квестів, есе або міні-творів; використання системи веб-конференцій, однією з особливостей якої є можливість спілкування англійською мовою з одноліткам зарубіжних країн або носіями мови; використання хмарного сервісу OneNote для організації проектної діяльності учнів. Описано досвід організації і проведення Всеукраїнських проектів «Я патріот своєї країни» та «Об’єднаємо Україну рушником», що реалізувалися в 32 закладах загальної середньої освіти протягом 2014-2017 рр. на засадах використання хмарних сервісів Office 365. В статті визначено основні етапи проектної роботи з використанням хмарних сервісів Office 365: онлайнова реєстрація учасників, онлайнова організація кооперативної роботи, вивчення історичного побуту, проведення опитувань, розробка об’єкту, опанування технологій виготовлення, налагодження системи цифрової комунікації, збір даних про ставлення або враження, презентація роботи учасників. Розглянуто аспект використання систем комп’ютерного моделювання (СКМОД) у формуванні національно-патріотичного виховання учнів старшої школи. Подальшого дослідження потребують питання методичного забезпечення виховного процесу закладів загальної середньої освіти з національно-патріотичного виховання. The article highlights the use of information and communication technologies, in particular cloud services in the organization of national-patriotic education of secondary school students based on project activities. The components of national-patriotic education are defined, such as consciousness, feelings, tolerance, beliefs, and skills. It is justified the selection of cloud services for project implementation and their usage in development of school thematic digital web quests, essays, mini-compositions; use of a web-conferencing system, which significant feature is the possibility of communicating in English with peers from foreign countries or native speakers; use of OneNote service to organize students' project activities. The experience of organization and holding of All-Ukrainian projects “I am a patriot of my country” and “We unite Ukraine by a towel”, which were realized in 32 secondary education institutions during 2014-2017 with the use of cloud services Office 365, is described. The article identifies the main stages of the project work using cloud services Office 365: online registration of participants, online organization of cooperative work, study of historical past, conducting surveys, developing objects, mastering technologies for manufacturing objects, creating a digital communication system, collection of data on the attitude to the project or impressions on the work in the project, presentation of the results of the participants. The aspect of using systems of computer modeling (SCMOD) in the development of national-patriotic education of high school students is considered. It is necessary to focus further research on methodological support of the learning process of secondary schools in matters of national-patriotic education. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Інноваційні процеси в освіті;12 | - |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | uk_UK |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UK |
dc.subject | хмарні сервіси | uk_UK |
dc.subject | проектна діяльність | uk_UK |
dc.subject | СКМОД | uk_UK |
dc.subject | national-patriotic education | uk_UK |
dc.subject | secondary education institutions | uk_UK |
dc.subject | cloud services | uk_UK |
dc.subject | project activities | uk_UK |
dc.subject | SCMOD | uk_UK |
dc.title | Національно-патріотичне виховання в проектній діяльності учнів на засадах використання хмарних сервісів та систем комп’ютерного моделювання (КСМОД) | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
72-81.pdf | 980,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.