Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила-
dc.date.accessioned2018-05-09T04:44:53Z-
dc.date.available2018-05-09T04:44:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14084-
dc.descriptionІщенко Л. Підготовка фахівців дошкільної та початкової галузі освіти до екологічного виховання старших дошкільників та молодших школярів / Л. Іщенко // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 49–55.uk_UK
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблема підготовки фахівців дошкільної та початкової ланок освіти до екологічного виховання дітей 5-6 років. Мета статті полягає у розкритті методики екологічного виховання старших дошкільників та першокласників. Наступність в екологічному вихованні старших дошкільників і молодших школярів розглядаємо як такий взаємозв’язок у змісті, методах, засобах і формах роботи на різних ступенях системи екологічного виховання, який забезпечує послідовне формування екологічно вихованої особистості і готує її до виконання більш складних вимог на наступних етапах навчання і виховання. Виокремлено організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в екологічному вихованні дошкільників та учнів (екологічна спрямованість навчально-виховної роботи дошкільного закладу і першого класу школи; взаємозв’язок у змісті, методах і засобах екологічного виховання; узгоджена робота дитячого садка, школи і сім’ї). The article deals with the problem of preparation of specialists of pre-school and primary education units for the ecological education of children 5-6 years old. The purpose of the paper is to reveal the methodology of environmental education for senior preschoolers and first-graders. Continuity in the ecological education of older preschoolers and junior pupils is considered as such interconnection in the content, methods, means and forms of work at various stages of the system of ecological education, which ensures the consistent formation of an ecologically educated person and prepares it for the implementation of more complex requirements at subsequent stages of education and upbringing. The organizational and pedagogical conditions for ensuring continuity in the ecological education of preschoolers and students (the ecological orientation of the educational work of the preschool institution and the first class of the school, the interconnection in the content, methods and means of environmental education, the work of the kindergarten, schools and families).uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;8-
dc.subjectекологічне вихованняuk_UK
dc.subjectекологічна вихованістьuk_UK
dc.subjectнаступність в екологічному вихованні старших дошкільників і першокласниківuk_UK
dc.subjectecological educationuk_UK
dc.subjectecological educationuk_UK
dc.subjectcontinuity in the ecological education of older preschoolers and first gradersuk_UK
dc.titleПідготовка фахівців дошкільної та початкової галузі освіти до екологічного виховання старших дошкільників та молодших школярівuk_UK
dc.title.alternativePreparatory training for principal and personal education for educational advances of senior predictors and lesson schoolsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко Л.-49-55.pdf415,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.