Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14078
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабійчук, Світлана-
dc.date.accessioned2018-05-09T04:05:35Z-
dc.date.available2018-05-09T04:05:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14078-
dc.descriptionБабійчук С. Stem-освіта у США: проблеми та перспективи / С. Бабійчук // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 12–17.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми з вивчення STEM у школах США та головні шляхи їх вирішення. Визначено, що кількість професіоналів у сфері STEM, необхідних для економічного розвитку країни постійно зростає, в той час як кількість учнів та студентів, які вивчають STEM є порівняно не значною. Розглянуто передумови, які впливають на збільшення інвестиційних вливань в STEM освіту. Представлено п’ять пріоритетних напрямків реформування освіти спрямованих на збільшення кількості учнів та підвищення якості STEM освіти. In the article have been considered the problems of learning STEM in USA schools and the main ways of solving them. It has been determined that the number of STEM professionals required for the country's economic development is steadily increasing, while the number of students and pupils which learning STEM is relatively insufficient. Have been considered the prerequisites that are affecting to increase of invest in STEM education. STEM-education is combing of sciences aimed at the development of new technologies, innovative thinking and the provision of well-trained engineers. The aim of STEM education is to educate the future generation of highly skilled personals, which will develop the country’s economy toward the post-information society. The health and longevity of citizenry, economy, and environmental resources depend in large part on the acceleration of scientific and technological innovations, such as those that improve health care, inspire new industries, protect the environment, and safeguard people from harm. In the article are presented five priority directions of education reform aimed at increasing the number of students and improving the quality of STEM education in the USA. STEM fields will require a concerted and inclusive effort to ensure that the STEM workforce is equipped with the skills and training needed to excel in these fields.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesТеоретико-методологічні аспекти освіти в контексті розвитку суспільства;2-
dc.subjectSTEMuk_UK
dc.subjectнаукова освітаuk_UK
dc.subjectСШАuk_UK
dc.subjectучніuk_UK
dc.subjectнавчальні програмиuk_UK
dc.subjectSTEMuk_UK
dc.subjectscience educationuk_UK
dc.subjectUSAuk_UK
dc.subjectpupiluk_UK
dc.subjectcurriculumuk_UK
dc.titleStem-освіта у США: проблеми та перспективиuk_UK
dc.title.alternativeStem education in the USA: problems and prospectsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабійчук-12-17.pdf400,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.