Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавидівська, Наталія Назарівна-
dc.contributor.authorZavydivska, Nataliya-
dc.date.accessioned2018-04-20T08:28:08Z-
dc.date.available2018-04-20T08:28:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗавидівська Н.Н. Стан методичного забезпечення занять пауерліфтингом як змісту фізичної активності студенток вищих навчальних закладів / Наталія Завидівська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 27. – С. 38-42.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 373. 5 : 355] : 37. 037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13952-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність удосконалення методичного забезпечення занять пауерліфтингом, що вико¬ристовуються студентками вищого навчального закладу в позааудиторний час для виконання різних за змістом завдань. Проведено аналіз, систематизацію та узагальнення наявної інформації й літературних джерел. Установлено, що заняття пауерліфтингом є перспективним напрямом у виконанні завдань фізичного виховання студенток вищих навчальних закладів. Це пов’язано з популярністю зазначеного виду спорту поміж студентської молоді, а отже, наявністю в них позитивної мотивації використовувати фізичну активність із таким змістом у своїй позааудиторній діяльності. Установлено також, що засадничими в організації занять пауерліфтингом студенток є поділ усього процесу на періоди та етапи, виокремлення для кожного етапу провідних засобів і методів, сприяння у формуванні мотивації до систематичної фізичної активності. Адекватні фізичні навантаження для студенток із низьким рівнем рухової активності передбачають поступове підвищення обсягів та інтенсивності занять пауерліфтингом за відсутності максимальних навантажень. In the study it is generalized the necessity of improvement of the methodological ensuring of powerlifting trainings, which are used by female students of a higher educational establishment in extracurricular time for solving various tasks. It was conducted the analysis, systematization and generalization of information found in literate sources. Thus, it was found out that powerlifting trainings are a perspective area in solving tasks of physical training of female students of higher educational establishments. The aim was achieved using a set of adequate research methods, namely, such general scientific as analysis, systematization and generalization of information of literary sources. The organization of the research did not differ from the recommended one during its conducting at the theoretical level. The results of the analysis, systematization and synthesis of available information from literary sources were contributed to the establishment of such. Powerlifting is a promising direction in solving the problems of physical education of students of a higher educational establishment. This is due to the popularity of this type of sport among student youth, which means that they have positive motivation to the use physical activity with such content in their extracurricular activities. It was also found out that the basic principles in the organization of students’ powerlifting training are as follows: division of the entire process into periods and stages, allocation of each phase of the leading means and methods, promotion of the formation of motivation to systematic physical activity. Adequate physical activity for students with low levels of motor activity involves an increase in volumes and intensity, and lack of maximum loads.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстуденткиuk_UK
dc.subjectфізична активністьuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectзаняття пауерліфтингомuk_UK
dc.subjectметодичне забезпеченняuk_UK
dc.subjectfemale studentsuk_UK
dc.subjectphysical activityuk_UK
dc.subjectdevelopmentuk_UK
dc.subjectpowerlifting traininguk_UK
dc.subjectmethodical provisionuk_UK
dc.titleСтан методичного забезпечення занять пауерліфтингом як змісту фізичної активності студенток вищих навчальних закладівuk_UK
dc.title.alternativeТhe State of the Methodical Provision of Powerlifting Trainings as a Content of Physical Activity of Students of Higher Educational Establishmentsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Zavydivska.pdfОсновна стаття297,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.