Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13678
Назва: Комп’ютерне тестування як важливий засіб оцінювання знань з іноземної мови студентів неспеціалізованих факультетів
Інші назви: Computer Testing as an Important Means of Student Foreign Language Proficiency Assessment at Non-Specialized Faculties
Автори: Хникіна, Оксана О.
Khnykina, Oksana O.
Тригуб, Галина Василівна
Tryhub, Halyna V.
Бібліографічний опис: Тригуб Г. В. Комп’ютерне тестування як важливий засіб оцінювання знань з іноземної мови у студентів неспеціалізованих факультетів / Тригуб Г. В., Хникіна О. О. // Актуальні питання іноземної філології. – Луцьк, 2017. – №6 . – С. 155-160
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 19-лют-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: комп’ютерне тестування
computer testing
інформаційні технології
information technology (IT)
програмне забезпечення
software
дидактичні принципи
didactic principles
диференційованість
differential training
успішність
academic performance
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена комплексному аналізу комп’ютерного тестування як важливого засобу оцінювання знань студентів з іноземної мови на неспеціалізованих факультетах. Доведено ефективність цієї форми контролю успішності для перевірки знань саме з іноземної мови. Висвітлено основні переваги та недоліки комп’ютеризованої форми тестового контролю з точки зору науковців та педагогів. Проаналізовано результати анкетування студентів щодо позитивних та негативних аспектів комп’ютерного тестування як форми перевірки знань з іноземної мови, а також рекомендації щодо створення та оновлення баз тестових завдань. В результаті дослідження визначено рівень складності тестових завдань та виявлено завдання, які є найскладнішими для студентів. З метою вдосконалення тестів, оптимізації навчання та підвищення показників успішності студентів запропоновано врахувати зазначені недоліки та рекомендації щодо проведення комп’ютерного тестування як основної форми діагностики знань студентів з іноземної мови на неспеціалізованих факультетах. The article is devoted to the complex analysis of computer testing as an important means of student foreign language proficiency assessment at non-specialized faculties. The effectiveness of this form of foreign language academic performance rating has been highlighted. The basic advantages and disadvantages of the computer-based form of test control in terms of academics and teachers have been revealed. The most common positive and negative aspects of computer-based testing have been mentioned by students. The students have suggested some significant recommendations as for test databases developing and updating at non-specialized faculties. The results of the study have made it possible to distinguish the degree of test complexity and the most difficult tasks for students. In order to improve tests, optimize students’ training and their academic performance some important shortcomings and recommendations as for computer-based testing at non-specialiized faculties should be taken into account.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13678
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.