Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13678
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХникіна, Оксана О.-
dc.contributor.authorKhnykina, Oksana O.-
dc.contributor.authorТригуб, Галина Василівна-
dc.contributor.authorTryhub, Halyna V.-
dc.date.accessioned2018-02-19T12:24:14Z-
dc.date.available2018-02-19T12:24:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТригуб Г. В. Комп’ютерне тестування як важливий засіб оцінювання знань з іноземної мови у студентів неспеціалізованих факультетів / Тригуб Г. В., Хникіна О. О. // Актуальні питання іноземної філології. – Луцьк, 2017. – №6 . – С. 155-160uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378.016:811]:004](079.1)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13678-
dc.description.abstractСтаття присвячена комплексному аналізу комп’ютерного тестування як важливого засобу оцінювання знань студентів з іноземної мови на неспеціалізованих факультетах. Доведено ефективність цієї форми контролю успішності для перевірки знань саме з іноземної мови. Висвітлено основні переваги та недоліки комп’ютеризованої форми тестового контролю з точки зору науковців та педагогів. Проаналізовано результати анкетування студентів щодо позитивних та негативних аспектів комп’ютерного тестування як форми перевірки знань з іноземної мови, а також рекомендації щодо створення та оновлення баз тестових завдань. В результаті дослідження визначено рівень складності тестових завдань та виявлено завдання, які є найскладнішими для студентів. З метою вдосконалення тестів, оптимізації навчання та підвищення показників успішності студентів запропоновано врахувати зазначені недоліки та рекомендації щодо проведення комп’ютерного тестування як основної форми діагностики знань студентів з іноземної мови на неспеціалізованих факультетах. The article is devoted to the complex analysis of computer testing as an important means of student foreign language proficiency assessment at non-specialized faculties. The effectiveness of this form of foreign language academic performance rating has been highlighted. The basic advantages and disadvantages of the computer-based form of test control in terms of academics and teachers have been revealed. The most common positive and negative aspects of computer-based testing have been mentioned by students. The students have suggested some significant recommendations as for test databases developing and updating at non-specialized faculties. The results of the study have made it possible to distinguish the degree of test complexity and the most difficult tasks for students. In order to improve tests, optimize students’ training and their academic performance some important shortcomings and recommendations as for computer-based testing at non-specialiized faculties should be taken into account.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкомп’ютерне тестуванняuk_UK
dc.subjectcomputer testinguk_UK
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UK
dc.subjectinformation technology (IT)uk_UK
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UK
dc.subjectsoftwareuk_UK
dc.subjectдидактичні принципиuk_UK
dc.subjectdidactic principlesuk_UK
dc.subjectдиференційованістьuk_UK
dc.subjectdifferential traininguk_UK
dc.subjectуспішністьuk_UK
dc.subjectacademic performanceuk_UK
dc.titleКомп’ютерне тестування як важливий засіб оцінювання знань з іноземної мови студентів неспеціалізованих факультетівuk_UK
dc.title.alternativeComputer Testing as an Important Means of Student Foreign Language Proficiency Assessment at Non-Specialized Facultiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FIF)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.