Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкарупа, Ганна-
dc.date.accessioned2018-02-01T21:50:11Z-
dc.date.available2018-02-01T21:50:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13631-
dc.descriptionШкарупа Г. Проблема розвитку художньо-конструктивної компетентності у майбутнього дизайнера / Г. Шкарупа // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №4(7). – С. 89-95.uk_UK
dc.description.abstractУ статті проаналізовано суть поняття «професійна компетентність майбутнього дизайнера» та сформульовано зміст її складової - «художньо-конструктивної компетентності». Проаналізовано наукові дослідження вітчизняних та зарубіжних науковців та публікацій останніх років на тему дизайн-освіти з метою визначення засобів формування та розвитку художньо-конструктивної компетентності майбутніх дизайнерів. Встановлено, що дизайн в останні кілька років все активніше розриває синонімічний зв’язок із «технічною естетикою». Сучасний дизайнер повинен бути спроможним до формотворення в будь-яких реаліях – від паперових до віртуальних. Здатність до конструктивного перетворення як тема входить в коло наукових інтересів і педагогів, і психологів, і мистецтвознавців, і дослідників в галузі естетики. Проаналізовано значення терміну «конструктивний» з різних наукових позицій. Формування і розвиток художньо-конструктивної компетентності майбутніх дизайнерів віднесено до ключових задач професійної освіти. ЇЇ сформованість – це результат синтезу високої мотивації та освітньої активності студента та вдало вибудованої послідовності навчальних дисциплін, поступове розкриття змісту яких розвиває наявні уміння та навички, формує підгрунтя для започаткування і розвитку нових знань, створює ситуації для їхньої інтеграції, поступово вибудовуючи важливі складові професійної компетентності майбутніх дизайнерів. Наведено результати констатувальних опитувань студентів-першокурсників коледжу КНУТД (Київського національного університету технологій та дизайну), зроблених в різні періоди навчання за останні два роки. Відповіді студентів допомагають конкретизувати проблему з метою пошуків шляхів та методів її вирішення. Таким чином, проблема розвитку художньо-конструктивної компетентності в умовах мистецького коледжу має вирішуватись комплексно. The article is devoted to the problem of developing the competence of future designers. We consider the essence of the concepts "professional competence" and give the formulation of its component - "artistic and constructive competence". We study scientific research of Ukrainian and foreign scientists and recent publications on the theme of design. We are looking for methods of formation and development of artistic and constructive competence of future designers. The design breaks its synonymous connection with "technical aesthetics" in recent years is very active. The modern designer should be able to work in any realities - both paper and virtual. It should be ready to create forms and objects or modify those that were created earlier. Many educators, psychologists, art historians and philosophers are interested in finding an answer about how the process of spatial design of an object occurs in the designer's thoughts. the term "constructive" is in many sciences. Formation and development of artistic and constructive competence of future designers is the key task of professional education. This competence consists of high motivation and educational activity of the student. This is a sequence of academic disciplines that trains students' skills and gives them knowledge .We explore how new knowledge integrations arise, as a student learn to think by volume, space, image. The complex of this knowledge, skills and readiness and aspiration for self-development should form the artistic and constructive competence of future designers. The basic positions of this should be laid down while studying at school. The answers of students of the KNUTD (Kyiv National University of Technologies and Design) college on the questionnaire show that the real situation differs significantly from the ideal situation. This helps to find a more accurate solution to the problem. Therefore, the problem of developing the artistic and constructive competence of future designers should be addressed in a comprehensive manner.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;15-
dc.subjectхудожньо-конструктивна компетентністьuk_UK
dc.subjectдизайн-освітаuk_UK
dc.subjectоснови кресленняuk_UK
dc.subjectконструктивні навичкиuk_UK
dc.subjectпідготовка дизайнера в умовах коледжуuk_UK
dc.subjectartistic constructive competenceuk_UK
dc.subjectdesign educationuk_UK
dc.subjectdrafting principlesuk_UK
dc.subjectconstructive skillsuk_UK
dc.subjecttraining of future designers in the collegeuk_UK
dc.titleПроблема розвитку художньо-конструктивної компетентності у майбутнього дизайнераuk_UK
dc.title.alternativeThe problem of development the artistically-constructive competence of the future designeruk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкарупа-89-95.pdf482,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.