Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіонтковський, Дмитро Валерійович-
dc.contributor.authorPiontkovskyi, Dmytro-
dc.date.accessioned2018-01-15T12:43:50Z-
dc.date.available2018-01-15T12:43:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПіонтковський Д. В. Аналіз результатів змагань молодших школярів, які займаються велоспортом ВМХ / Дмитро Піонтковський // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 26. – С. 107-113.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.088-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13556-
dc.description.abstractНа основі аналізу сучасних досліджень спортивного тренування в молодшому шкільному віці у видах спорту, пов’язаних із суттєвим проявом координаційних здібностей, визначено, що ефективним напрямом удосконалення системи підготовки юних велосипедистів ВМХ на етапі попередньої базової підготовки є розвиток координаційних здібностей неспецифічними засобами в комплексі з психологічним тренуванням. Розроблено програму двохкомпонентного психофізичного впливу, яку застосовано протягом річного циклу підготовки в основній групі учасників психолого-педагогічного експерименту на додаток до типової програми ДЮСШ, за якою тренувалися учасники контрольної групи. Ефективність застосованої експериментальної програми доведено в ході змагань із велоспорту ВМХ в індивідуальній гонці на час на дистанцію 380 м на треку, де учасники основної групи показали статистично значуще кращі результати, порівняно з учасниками контрольної групи. Надійність отриманих результатів підтверджено повторенням експерименту протягом двох наступних річних циклів підготовки з іншими складами учасників основної та контрольної груп того самого віку. On the basis of the analysis of current studies of sport training it wasdetermined that the effective direction of improving training for young BMX bicyclists is development of coordination abilities of young athletes by special means in combination with psychological training. The program of two-component psycho-physical impact was developed. The program was implemented during the annual training cycle in the experimental group of participants of psycho-pedagogical experiment.The control group of participantsweretrained under the typical program of Children and Youth Sport School. The effectiveness of the applied experimental program was proved during the BMXcycle racing competitions in the individualraceat the distance of 380 meters on the cycle track. Participants of the experimental groups showed statistically significantly better results compared to the control group participants’ results. Reliability of the results is confirmed by the experiment repetition during the next two annual cycles of the same age participantstraining in the experimental and control groups.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectвелосипедний спортuk_UK
dc.subjectВМХuk_UK
dc.subjectкоординаційні здібностіuk_UK
dc.subjectпрограма тренуванняuk_UK
dc.subjectрезультати змаганьuk_UK
dc.subjectcycle racinguk_UK
dc.subjectcoordination skillsuk_UK
dc.subjecttraining programuk_UK
dc.subjectresults of the competitionuk_UK
dc.titleАналіз результатів змагань молодших школярів, які займаються велоспортом ВМХuk_UK
dc.title.alternativeCompetition Results Analysis of Primary School Children Engaged in BMX Cycle Racinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dmytro Piontkovskyi.pdfОсновна стаття371,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.