Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13549
Назва: Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання в процесі корекції рухових порушень дітей із церебральним паралічем
Інші назви: Peculiarities of Using Adaptive Physical Education Means in the Process of Correction of Motor Disorders of Children with Cerebral Palsy
Автори: Седляр, Юрій Валерійович
Sedliar, Yuriy
Бібліографічний опис: Седляр Ю. В. Особливості використання засобів адаптивного фізичного виховання в процесі корекції рухових порушень дітей із церебральним паралічем / Юрій Седляр // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 26. – С. 81-83.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 15-січ-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: адаптивне фізичне виховання
методика
корекція моторики
церебральний параліч
adaptive physical education
methods
motor correction
cerebral palsy
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу й узагальнення науково-методичної літератури та документальних джерел досліджено проблеми корекції рухової сфери осіб із церебральним паралічем. У статті розглянуто методики корекції рухових порушень, порушень вертикальної стійкості, пов’язані з використанням засобів фізичного виховання. Вивчено основні напрями, засоби, методи й прийоми, способи їх індивідуалізації в процесі адаптивного фізичного виховання серед осіб, котрі мають церебральний параліч. On the basis of the analysis and generalization of scientific and methodological literature and documentary sources it was investigated the issues of correction of the motor sphere of persons with cerebral palsy. Methods of correction of motor disorders and disorders of vertical stability were considered with the use of the means of physical education. The main directions, methods and approaches, and ways of theirindividualization in the process of adaptive physical education among people with cerebral palsy wereexamined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13549
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yuriy Sedliar.pdfОсновна стаття294 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.