Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13541
Назва: Стан біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання
Інші назви: Condition of the Biogeometric Profile of Students’ Posture in the Process of Physical Education
Автори: Випасняк, Ігор Петрович
Шанковський, Андрій Зіновійович
Vyspanyak, Ihor
Shankovskyi, Andriy
Бібліографічний опис: Випасняк І. П. Стан біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання / Ігор Випасняк, Андрій Шанковський // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 26. – С. 43-49.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 15-січ-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фізичне виховання
студенти
корекція порушень постави
біогеометричний профіль
physical education
students
correction of faults in posture
biogeometric profile
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання стану біогеометричного профілю постави студентів у процесі фізичного виховання. Аналіз спеціальної науково-методичної літератури, узагальнення досвіду провідних фахівців і власних педагогічних спостережень дають підставу для висновку, що одним із наслідків науково-технічного прогресу є збільшення обсягу знань і зростання кількості людей, зайнятих розумовою діяльністю. До категорії осіб розумової праці належить і студентство, змушене через значне збільшення обсягу наукової інформації опрацьовувати її в стислі терміни. Численні дослідження, проведені останніми роками, свідчать про те, що функціональні порушення постави є одними з найпоширеніших відхилень у скелетно-м’язовій системі в сучасних студентів. У ході проведення експерименту встановлено, що 74 % тих, хто взяв участь у дослідженні, мали функціональні порушення постави, причому найбільшу чисельність серед них склали студенти зі сколіотичною поставою. Установлено, що кількість студентів із нормальною поставою зменшувалось, а кількість функціональних порушень паралельно збільшувалася при співвідношенні результатів обстеження типів постави студентів 1–4 курсів навчання. Установлені тенденції та достовірні різниці (p<0,05) у значеннях оцінки біогеометричного профілю постави студентів у бік їх зменшення від курсу до курсу засвідчили наявність і погіршення його стану внаслідок переходу на нижчий рівень. The article deals with the problem of the condition of the biogeometric profile of posture of students in the process of physical education. The analysis of special scientific and methodological literature, generalization of the experience of the leading specialists and own pedagogical observations allow us to conclude that one of the consequences of scientific and technical progress is the increase in the amount of knowledge, as well as in the number of people engaged in mental activity. The category of intellectuals also includes students who are forced due to a significant increase in the amount of information to process it in a short time. Numerous studies conducted in the recent years indicate that functional disorders of posture is one of the most common abnormalities in the musculoskeletal system of modern students. During the experiment it was found out that 74 % of the students who took part in the study had functional disorders of posture, the largest number of them were students with scoliotic posture. It is established that the number of students with normal posture reduces and the number of functional disorders increases when comparing to the results of the examination of students of the 1st and the 4th courses. The decreasing trends and significant differences (p<0,05) in the values of assessment of the biogeometric profile of students’ posturefrom one course to another course were established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13541
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihor Vyspanyak, Andriy Shankovskyi.pdfОсновна стаття486,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.