Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13540
Назва: Лімітуючі та стимуляційні чинники формування цінностей здорового способу життя студентів
Інші назви: Limiting and Stimulating Factors of Formation of Values of a Healthy Lifestyle of Students
Автори: Андрєєва, Олена Валеріївна
Кенсицька, Ірина Леонідівна
Andryeyeva, Olena
Kensytska, Iryna
Бібліографічний опис: Андрєєва О. В. Лімітуючі та стимуляційні чинники формування цінностей здорового способу життя студентів /Олена Андрєєва, Ірина Кенсицька // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 26. – С. 37-42.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 15-січ-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: студенти
заклади вищої освіти
чинники
фізичне виховання цінність
здоровий спосіб життя
students
higher education institutions
factors
physical etducaion
value
healthy lifestyle
Короткий огляд (реферат): У статті на основі експертної оцінки визначено лімітуючі та стимуляційні чинники формування цінностей здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. У дослідження взяли участь 14 експертів. За результатами дослідження встановлено, що основними лімітуючими чинниками виступають несформовані ціннісні орієнтації на здоров’я та ЗСЖ, обмеженість знань щодо можливостей фізичного виховання у формуванні цінностей ЗСЖ; відсутність науково обґрунтованої моделі формування цінностей ЗСЖ у процесі фізичного виховання. До стимуляційних чинників належать чітка організаційна модель і методичний супровід позанавчальних занять, надання студентам права свободи вибору видів фізкультурно-оздоровчої діяльності згідно з їхніми інтересами, потребами й можливостями, створення відповідних умов для забезпечення регулярної рухової активності студентів у канікулярний час, протягом сесій. In the article on the basis of expert evaluation, the limiting and stimulating factors of formation of the values of a healthy lifestyle of students of higher educational institutions are determined. Fourteen experts participated in the study. According to the results of the study it was established that the main limiting factors are unformed value orientations on health and healthy lifestyle, limited knowledge of the possibilities of physical education in formation of valuesof healthy lifestyle; absence of a scientifically based model for formation of the values of healthy lifestyle in the process of physical education. Stimulating factors are a clear organizational model and methodological support of extracurricular activities, providing students with the freedom to choose the types of physical culture and recreational activities according to their interests, needs and opportunities, creating the appropriate conditions for ensuring regular motor activity of students during vacation time, during examinations period.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13540
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Andryeyeva, Iryna Kensytska.pdfОсновна стаття353,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.