Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13538
Назва: Дослідження впливу авторської програми фізичної підготовки на показники функціонального та фізичного стану курсантів-жінок
Інші назви: Investigation of the Influence of the Author Program of Physical Training on the Indicators of Functional and Physical Condition of Female Cadets
Автори: Добровольський, Віктор Броніславович
Dobrovolskyi, Viktor
Бібліографічний опис: Добровольський В. Б. Дослідження впливу авторської програми фізичної підготовки на показники функціонального та фізичного стану курсантів-жінок / Віктор Добровольський // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 26. – С. 26-30.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 12-січ-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: авторська програма
фізична підготовка
курсанти-жінки
функціональна готовність
удосконалення
author program
physical training of female cadets
functional readiness
improvement
Короткий огляд (реферат): Зниження рівня фізичної підготовленості, функціонального стану та фізичного здоров’я дівчат, які вступають до військових навчальних закладів, відсутність у них мотивації до занять фізичними вправами зумовили актуальність пошуку нових засобів удосконалення фізичної готовності курсантів-жінок до виконання завдань за призначенням. Завдання цієї наукової роботи – визначення ефективності авторської програми фізичної підготовки щодо вдосконалення функціональної готовності курсантів-жінок. Для цього проведено експеримент протягом п’яти років, у якому брали участь дівчата ЕГ (n=31) та КГ (n=33). Для оцінки функціонального та фізичного стану використовували загальновідомі методики. Підбиваючи підсумки впливу авторської програми, ми можемо зробити висновки, за час експерименту більшість досліджуваних показників покращувались, а саме: рівень функціонального (р0,05–0,01) та фізичного (р0,05–0,01) стану, стану соматичного (р0,001) здоров’я курсантів-жінок. Недостатній рівень їхнього розвитку пояснюємо лише низьким вихідним рівнем. Уважаємо, що подальше використання нашої програми дасть змогу довести рівень функціонального та фізичного стану, стану здоров’я до оптимального для курсантів-жінок. Lowering the level of physical preparedness, functional status and physical health of girls who are entering military educational institutions, lack of motivation to physical exercises practicing caused the relevance of finding new ways of improvement of physical readiness of female cadets to carry out assignments. The task of this scientific work is determining the effectiveness of the author program of physical training on improvement of the functional readiness of female cadets. For this purpose, an experiment was conducted during 5 years in which participated the girls of the experimental group (n=31) and control group (n=33). Commonly known techniques were used in order to assess the functional and physical conditions. According to the results of the experiment the majority of the studied indicators improved, namely: the level of functional (p<0,05–0,01) and physical (p<0,05–0,01) condition, somatic health (p<0,001) of female cadets. Insufficient level of their development is explained only by low initial level. We believe that the further use of our program will bring the level of functional and physical condition as well as health status to the optimal one for female cadets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13538
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 26

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Viktor Dobrovolskyi.pdfОсновна стаття436,36 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.