Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13408
Назва: Мовностилістичні особливості художніх і літературознавчих текстів Оксани Лущевської
Інші назви: Linguistic and Stylistic Features of Literary Works and Texts of Literary Criticism by Oksana Luschevska.
Автори: Качак, Тетяна
Kachak, Tetiana
Бібліографічний опис: Качак Т. Мовностилістичні особливості художніх і літературознавчих текстів Оксани Лущевської // Лінгвостилістичні студії : наук. журн. / [редкол. : C. К. Богдан (голов. ред.) та ін.]. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. Вип. 5. C. 68-82.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 5-гру-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: білінгвізм
лінгвоаналіз
література для дітей
мовна особистість
стиль
bilingualism
linguistic analysis
literature for children
language personality
style
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено засоби і способи мовностилістичної реалізації змісту в художніх та літературознавчих текстах Оксани Лущевської. Запропоновано мовну характеристику творчої особистості авторки, у якій відзначено такі риси, як білінгвізм, мультикультуралізм, транскультурність, синтез різних світоглядних позицій, культурних, мистецьких та літературно-критичних практик. The article highlights the ways and means of implementing linguistic and stylistic content in the fiction and literary studies texts by Oksana Luschevska. The creative heritage of the Ukrainian diaspora representatives is an interesting domain for revealing the issue of how a person affects the language and how language affects the individual, his/her thinking, mentality and inner culture. In the process of creating a literary text Oksana Luschevska employs the Ukrainian language as the principal tool for verbalization of the plot ideas development and the emotions of the protagonists. Analytical interpretation of the literature for children is performed within the theoretical framework of literary criticism, linguistic and extra-linguistic experience of the author, stimulated by the motives of her activities and communicated in English. Linguistic personality of the writer and a researcher of the children’s literature is characterized by the following features: bilingualism, multiculturalism, transculturalism, intercultural synthesis of various philosophical views, cultural, artistic and literary criticism practices.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13408
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Лінгвостилістичні студії, 2016, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Качак.PDF286,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.