Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13304
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧосік, Леся-
dc.contributor.authorChosik, Lesia-
dc.date.accessioned2017-10-10T21:08:05Z-
dc.date.available2017-10-10T21:08:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧосік Л. Системний підхід у навчанні старших дошкільників розв’язувати арифметичні задачі / Л. Чосік // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк , 2017. – №2(5). – С. 107-112.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13304-
dc.description.abstractУ статті визначено суть арифметичної задачі, її значення для розвитку у дітей логічного мислення. Подано типологію арифметичних задач для дошкільників. Висвітлено основні теоретичні положення, дотримання яких забезпечить системне і цілеспрямоване формування умінь і навичок старших дошкільників розв’язувати арифметичні задачі. Наведено дидактичні принципи, дотримання яких забезпечить ефективність навчання розв’язувати арифметичні задачі в дошкільному закладі та здійснення логіко-математичної підготовки дошкільників. In the article the essence of arithmetic problems, its importance for the development of children's logical thinking. Posted typology arithmetic problems for preschoolers. The basic theoretical principles, compliance with which will ensure systematic and purposeful formation of skills of senior preschool children to solve arithmetic problems. An educational principles, compliance with which will ensure the effectiveness of teaching arithmetic to solve problems in preschools and implementation of logical and mathematical training of preschool children.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectстарші дошкільникиuk_UK
dc.subjectлогіко-математична підготовкаuk_UK
dc.subjectрозв’язування арифметичних задачuk_UK
dc.subjectolder preschoolersuk_UK
dc.subjectlogical-mathematical traininguk_UK
dc.subjectsolving arithmetic problemsuk_UK
dc.titleСистемний підхід у навчанні старших дошкільників розв’язувати арифметичні задачіuk_UK
dc.title.alternativeSystems of control of the elderly in the schools of the countries of the arises of arithmetic tasksuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 371.315:373.3-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чосік-107-112.pdf425,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.