Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13297
Назва: Психодидактичні проблеми інноваційної діяльності педагога у контексті застосування сучасних креативних технологій навчання
Інші назви: Psycho-didactic problems of innovational activities of the teacher in the context of the usage of modern creative educational tecnologies
Автори: Осадченко, Інна
Ковальчук, Мар’яна
Osadchenko, Inna
Kovalchuk, Mariana
Бібліографічний опис: Осадченко І., Ковальчук М. Психодидактичні проблеми інноваційної діяльності педагога у контексті застосування сучасних креативних технологій навчання / І. Осадченко, М. Ковальчук // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк , 2017. – №2(5). – С. 90-95.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 10-жов-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: психодидактичні проблеми
інноваційна діяльність педагога
сучасні креативні технології навчання
psycho-didactic problems
innovative activity of the teacher
modern creative technologies of education
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу виокремлено та схарактеризовано психодидактичні проблеми та шляхи їх усунення щодо інноваційної діяльності педагога у контексті застосування сучасних креативних технологій навчання. Доведено, що вирішення вказаних проблем залежить від усвідомлення педагогом необхідності дидактичної підготовки та психологічної готовності до такого виду діяльності. The article deals with the analysis of scientific sources and empirical material. It defines and characterizes psycho-didactic problems and ways of their solution in the innovative activities of the teacher in the context of using modern creative educational technologies. We proved in the article that solution to psycho-didactic problems of innovative activities of the teacher in the context of using modern technologies of education depends on the teacher’s awareness as to the necessity of didactic training (technological competence of innovative and creative character; existence and work on methodological supplement), also psychological training and preparation for such activities (ability to create and stimulate positive educational atmosphere including age category of the students, readiness to solve pedagogical problems, work within the limits of using creative technologies of education and logical combination of traditional and innovational, creative methods of education etc.)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13297
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
90-95.pdf552,09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.