Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлянська, Алла-
dc.contributor.authorOrlianska, Alla-
dc.date.accessioned2017-10-10T19:55:04Z-
dc.date.available2017-10-10T19:55:04Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОрлянська, А. Особливості поведінки у дітей раннього віку з порушеннями розумового розвитку / А. Орлянська // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 142-148. - Бібліогр.: 8 назв.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13296-
dc.description.abstractУ статті обґрунтована вагомість проблеми розладів поведінки дітей раннього віку з порушеннями розумового розвитку. Здійснено теоретичний аналіз зарубіжної і вітчизняної літератури з проблеми розвитку поведінки дітей з особливими освітніми потребами в залежності від типу реагування, функціонування та особистісних властивостей поведінки, структури порушення. В статті доведена значущість поведінки для формування особистості дитини в цілому. Розкриваються такі аспекти, як: формування поведінки дітей з порушеннями розумового розвитку в структурі особистості;вплив поведінки на розвиток здібності до оволодіння психічними процесами;особливості розвитку внутрішньої саморегуляції, діяльності, соціалізації в суспільство. Зроблено висновок про те, що дослідження поведінки дітей раннього віку з порушеннями розумового розвитку допоможуть вирішити одну із вагомих проблем в теорії навчання і виховання дітей цієї категорії. The article substantiates the importance of the problem of behavior disorders in young children with intellectual disabilities. Carried out theoretical analysis of foreign and domestic literature on the problem of the development behavior of children with special educational needs depending on the type of response, performance and personal behavior properties, structure violations. The article proves the importance of the behavior for the formation of the child's personality as a whole. Reveal aspects such as: the formation behavior of children with disorders of mental development in the structure of personality; the influence of behaviour on the development of abilities to mastering mental processes; features of development of internal self-regulation, activities of socialization in the society. It is concluded that research of behavior of children of early age with disorders of mental development will help to solve one of the important problems in the theory of education and upbringing of children in this category.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;24-
dc.subjectповедінкаuk_UK
dc.subjectранній вікuk_UK
dc.subjectпорушення розумового розвиткуuk_UK
dc.subjectрозлади поведінкиuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectсаморегуляціяuk_UK
dc.subjectдіяльністьuk_UK
dc.subjectособистістьuk_UK
dc.subjectbehavioruk_UK
dc.subjectearly ageuk_UK
dc.subjectimpaired mental developmentuk_UK
dc.subjectimpaired behaviouruk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectself-regulationuk_UK
dc.subjectactivityuk_UK
dc.subjectpersonalityuk_UK
dc.titleОсобливості поведінки у дітей раннього віку з порушеннями розумового розвиткуuk_UK
dc.title.alternativeBehaviors in children of early age with disorders of mental developmentuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 376.42-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
142-148.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.