Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузава, Ірина-
dc.contributor.authorНечипорук, Людмила-
dc.contributor.authorKuzava, Iryna-
dc.contributor.authorNechyporuk, Liudmyla-
dc.date.accessioned2017-10-10T19:15:47Z-
dc.date.available2017-10-10T19:15:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКузава І., Нечипорук Л. Спектр аутизму: особливості і проблеми психологічної допомоги учням спеціальної школи / І. Кузава, Л. Нечипорук // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк , 2017. – №2(5). – С. 136-142.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13291-
dc.description.abstractУ статті автори аналізують закономірності мовлення учнів з порушеннями аутичного спектру, їх основні поведінкові ознаки при комунікації і взаємодії в соціумі, пізнавальні психічні процеси, особливості оволодіння навичками читання і письма. Визначають напрямки логопедичної корекцйно-розвиткової роботи, пропонує ефективні форми і методи при психолого-педагогічному супроводі, найбільш адекватні засоби альтернативної комунікації, вправи за методикою Кетрін Моріс та програми ТЕАССН, тренінги невербального спілкування, арт-терапевтичні засоби, щоб за можливості допомогти їм здобути освіту та успішно соціалізуватися в сучасному суспільстві. Рекомендовано навчання грамоти школярів здійснювати за звуковим аналітико-синтетичним методом або за методикою «глобального читання», при писанні рядкових букв та їх елементів здійснювати фізичну підтримку руки. Обґрунтовано результативність застосування психолого-педагогічної допомоги на ранніх етапах корекційно-розвиткової діяльності, вказує на необхідність вчасного консультування батьків щодо їх дітей з особливими освітніми потребами. Звертається увага на тенденцію сучасності до збільшення кількості учнів з порушеннями аутичного спектру, висвітлює проблематику розробки методологічних, методичних та організаційних питань впровадження оптимального освітнього процесу для даної категорії. In the article the author analyzes the speech patterns of students with autism spectrum disorders, their basic behavioral signs in communication and interaction in the society, cognitive mental processes, and the special skills of reading and writing. It is defined the directions of logopedic correctional-developmental work, offered effective forms and methods for psychological and pedagogical support, the most appropriate means of alternative communication, exercises by the methods of Catherine Morris and the TEACСH-program, non-verbal communication trainings, art-therapeutic tools to help them to get an education and successfully socialize in modern society. The author recommends to perform the teaching of the reading and writing according to the sound analytic-synthetic method or the method of "global reading", when the physical support of the hand is exercised during the writing of lower-case letters with their elements. He substantiates the effectiveness of psychological and pedagogical application assistance at the early stages of correctional and developmental activity, points to the timely counseling of parents about their children with special educational needs. Also, the author draws attention to the tendency of schoolchildren number increment with autism spectrum disorders, highlights the developing problems of methodological and organizational questions to introduce the optimal educational process for this category.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectучні з порушеннями аутичного спектруuk_UK
dc.subjectпрограми розвиткуuk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectвзаємодія в соціуміuk_UK
dc.subjectзоровий контактuk_UK
dc.subjectувагаuk_UK
dc.subjectсприйманняuk_UK
dc.subjectпам’ятьuk_UK
dc.subjectмисленнєві процесиuk_UK
dc.subjectкорекційно-розвиткова роботаuk_UK
dc.subjectstudents with autism spectrum disordersuk_UK
dc.subjectdevelopment programsuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectinteraction in the societyuk_UK
dc.subjecteye contactuk_UK
dc.subjectattentionuk_UK
dc.subjectperceptionuk_UK
dc.subjectmemoryuk_UK
dc.subjectthought processesuk_UK
dc.subjectcorrectional-developmental workuk_UK
dc.titleСпектр аутизму: особливості і проблеми психологічної допомоги учням спеціальної школиuk_UK
dc.title.alternativeAutism spectrum: characteristics and problems of psychological assistance for children of special schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 376.1/159.97-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузава, Нечипорук-136-142.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.