Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄгорова, Ксенія-
dc.contributor.authorYehorova, Kseniia-
dc.date.accessioned2017-10-10T17:57:18Z-
dc.date.available2017-10-10T17:57:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЄгорова, К. Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем / К. Єгорова // Педагогічний часопис Волині. – 2017. – № 2. – С. 118-124. – Бібліогр.: 3 назви.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13287-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано та розроблено модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Модель представляє собою розгорнуту програму, яка включає в себе шляхи досягнення поставленої мети і має певну структурну організацію. Основними структурними елементами розробленої моделі є: мета, принципи, зміст, завдання, компоненти, етапи підготовки, критерії і рівні готовності, результат. Забезпечують дієвість моделі організаційно-педагогічні умови. Усі структурні компоненти моделі спрямовано на формування належного (достатнього та творчого) рівня готовності майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Метою моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем є формування професійної готовності майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Для досягнення мети ставилися основні завдання: забезпечення спеціалізованої професійної обізнаності студентів; формування професійних умінь, що забезпечують успішну соціальну діяльність щодо здійснення соціально-реабілітаційної роботи; організація науково-дослідної діяльності студентів у межах окресленого напряму. Впровадження розробленої моделі, дозволяє майбутнім соціальнім працівникам оволодіти необхідними вміннями й навичками щодо здійснення соціально-реабілітаційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем, навчитися використовувати інноваційні технології, конструктивно мислити, самостійно опрацьовувати та аналізувати соціальні ситуації з підвищення показників життєдіяльності дітей з діагнозом дитячого церебрального паралічу та їх сімей. The paper theoretically proved and developed the model of forming intending social workers’ readiness to social rehabilitation of primary school children suffering from infantile cerebral palsy. The model is the detailed program that includes the ways of achieving the intended aim and has a structural organization. The main structural components of the model are: the purpose, the principles, the content, the tasks, the components, the stages of preparation, the criteria and levels of readiness, the result. Efficiency of the model is provided by organizational and pedagogical conditions. All the structural components of the model are aimed at forming appropriate (satisfactory and creative) level of intending social workers to the social rehabilitation of primary school children with infantile cerebral palsy. The aim of the model of forming intending social workers readiness to social rehabilitation of primary school children with infantile cerebral palsy is the formation of intending social workers’ professional readiness to social rehabilitation of primary school children with infantile cerebral palsy. To achieve the aim such main tasks were set: to give specialized professional knowledge to students; to form professional skills, providing successful social activities for implementing social rehabilitation work; organization of scientific and research students’ activity within the outlined direction. Implementation of the developed model enables intending social workers to acquire the necessary skills to carry out social and rehabilitation work with primary school children with infantile cerebral palsy; to learn using innovative technologies, constructively thinking, self-studying and analyzing social situations according to improving vital signs of children with infantile cerebral palsy and their families.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectготовністьuk_UK
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UK
dc.subjectформування готовностіuk_UK
dc.subjectсоціальна реабілітаціяuk_UK
dc.subjectсоціальний працівникuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectreadinessuk_UK
dc.subjectprofessional activityuk_UK
dc.subjectthe formation of readinessuk_UK
dc.subjectsocial rehabilitationuk_UK
dc.subjectsocial workeruk_UK
dc.subjectmodeluk_UK
dc.titleМодель формування готовості майбутніх соціальних працівників до соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічемuk_UK
dc.title.alternativeThe model of forming intending social workers’ readiness to social rehabilitation of primary school children suffering from infantile cerebral palsyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 378.147:371.134:009-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єгорова - 118-124.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.