Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезіна, Ольга-
dc.contributor.authorBerezina, Olha-
dc.date.accessioned2017-10-10T16:42:43Z-
dc.date.available2017-10-10T16:42:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБерезіна О. Вимірювання вихідного рівня ефективності освітньої діяльності дошкільних навчальних закладів нового типу / О. Березіна // Педагогічний часопис Волині . – Луцьк , 2017. – №2(5). – С. 65-70-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13282-
dc.description.abstractУ статті наведені результати констатувального експерименту щодо визначення вихідного рівня ефективності освітньої діяльності в умовах дошкільного навчального закладу нового типу. Запропонована факторно-критеріальна модель вивчення стану освітньої діяльності включає наступні фактори: організація життєдіяльності дошкільника, навчання, виховання та його розвиток. До кожного фактору визначені та розглянуті відповідні критерії та показники. Були задіяні більше десяти дошкільних навчальних закладів нового типу із різних міст України. Аналіз експериментальних даних представлений у вигляді діаграми. Узагальненні результати педагогічного експерименту та анкетування його учасників були враховані в процесі розробки програми формувального етапу дослідно-експериментальної роботи. The article presents the results of the ascertaining experiment for determining the initial level of the effectiveness of educational activity in the conditions of a pre-school educational institution of a new type. A factor-criterial model for studying the state of educational activity is proposed, which includes the following factors: organization of the life activity of a preschool child, education, upbringing and its development. For each factor, the relevant criteria and indicators are identified and considered. More than ten pre-school educational institutions of a new type from different cities of Ukraine were involved. Analysis of the experimental facts is presented in the form of a diagram. The generalized results of the pedagogical experiment and the questioning of its participants were taken into account in the process of developing a program for the formative stage of research and experimental work.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectдошкільний навчальний заклад нового типуuk_UK
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UK
dc.subjectорганізація життєдіяльностіuk_UK
dc.subjectвихованняuk_UK
dc.subjectнавчанняuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectекопсихологіяuk_UK
dc.subjectсенсорно-пізнавальний простірuk_UK
dc.subjectігрова діяльністьuk_UK
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UK
dc.subjectpreschool educational institution of a new typeuk_UK
dc.subjecteducational activityuk_UK
dc.subjectorganization of life activityuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.subjecttraininguk_UK
dc.subjectdevelopmentuk_UK
dc.subjectecopsychologyuk_UK
dc.subjectsensory-cognitive spaceuk_UK
dc.subjectplay activityuk_UK
dc.subjectpedagogical technologiesuk_UK
dc.titleВимірювання вихідного рівня ефективності освітньої діяльності дошкільних навчальних закладів нового типуuk_UK
dc.title.alternativeMeasuring the initial level of effectiveness of educational activities of preschool educational institutions of a new typeuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 373.21(477)(045)-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Березіна-65-70.pdf532,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.