Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13221
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозак, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorKozak, Alla V.-
dc.date.accessioned2017-10-03T13:19:08Z-
dc.date.available2017-10-03T13:19:08Z-
dc.date.issued2017-01-29-
dc.identifier.citationКозак А. В. Ігрові технології як засіб формування готовності студентів до міжкультурної комунікації / А. В. Козак // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2017. - V (51), Issue 112. - P. 35-38.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13221-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано функційну зорієнтованість ігрових технологій на формування готовності студентів – майбутніх фахівців у сфері міжнародних відносин – до міжкультурної комунікації. Акцентується увага на тому, що ігрові технології як дидактичні системи застосування різноманітних ігор актуалізують комунікативні потреби, міжкультурний потенціал студентів як методи навчання ефективній комунікації дозволяють партнерам із комунікації набути необхідних навичок і досвіду спілкування та взаємодії, розвивають упевненість у собі, здатність до гнучких взаємовідносин. Активізація готовності студентів до міжкультурної комунікації проілюстрована на прикладі спеціальної навчальної гри «Бафа- Бафа», комунікативної гри «Катастрофа в пустелі», рольових ігор та вправ як спроби «отримати досвід іншої поведінки», культурної ментальності, мовних знань і комунікативних умінь.uk_UK
dc.description.abstractThe article deals with the functional orientation of game technologies to the formation of the students - the future specialists in the field of international relations – the readiness to intercultural communication. The attention is focused on game technologies as the educational systems of using a variety of games which actualize communicational needs, intercultural potential of students as teaching methods of effective communication, which allow the partners of communication to acquire the necessary skills and experience to communicate and interact, develop self-confidence, the ability of flexible relationship. Enhancing of students’ readiness to intercultural communication is illustrated by the example of special educational game "Bafa-Bafa", communication game "The disaster in the desert ', role-plays and exercises as an attempt to" gain the experience of different behavior , "cultural mentality, language knowledges and communicative skills .-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherSociety for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europeuk_UK
dc.subjectігрові технологіїuk_UK
dc.subjectміжкультурна комунікація-
dc.subjectнавчальна гра-
dc.subjectкомунікативна гра-
dc.subjectрольова гра-
dc.subjectучасники гри-
dc.subjectіншомовна культура-
dc.subjectgame technologies-
dc.subjectintercultural communication-
dc.subjecteducational game-
dc.subjectcommunicative game-
dc.subjectrole-play-
dc.subjectgame participants-
dc.subjectforeign language culture-
dc.titleІгрові технології як засіб формування готовності студентів до міжкультурної комунікаціїuk_UK
dc.title.alternativeGame technologies as a mean of students’ readiness formation to intercultural communication-
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ped_psy_iv51_112-35-38.pdf892,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.