Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13053
Title: Соціокультурні маркери відображення України на шпальтах «Reuters’s»
Other Titles: Ukrainian Social and Cultural Reflection Markers on «Reuters’s» Pages
Authors: Форманюк, Еліна Юріївна
Formaniuk, E. Yu.
Bibliographic description (Ukraine): Форманюк Е.Ю. Соціокультурні маркери відображення України на шпальтах «Reuters’s» /Е.Ю.Форманюк //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 28–32.
Issue Date: 2016
Date of entry: 29-Jul-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: Україна
Ukraine
інформаційне агентство
news agency
маркер
marker
дискурс
discourse
інформаційне поле
informational field
соціокультурний вплив
social and cultural impact
Abstract: У статті досліджено соціокультурні маркери України у матеріалах інформаційного агентства «Reuters’s». Проаналізовано основні теми й мотиви, які формують поняття про українську державу у світовій спільноті. Зроблено спробу систематизувати форми подачі такої інформації, а також дати оцінку зображення українських соціокультурних явищ. Сформовано загальну характеристику української культури на шпальтах інформаційного агентства. Досліджено контекст інформаційного поля, у якому переважають проаналізовані маркери. Узагальнено основні чинники формування негативного іміджу української держави в інформаційному полі для подальшого дослідження та побудови інформаційної стратегії України. The article explores the main features of social and cultural Ukrainian markers in «Reuters’s» articles. The basic markers that form the concept of the Ukrainian image in the world community are analyzed. We have done an attempt to systematize the sypplying methods and forms of such information and also to evaluate the image of Ukrainian social and cultural phenomena. General characteristics of Ukrainian culture on the pages of the news agency are formed. Dominative markers are studied in the context of the information field. Main factors forming a negative image of the Ukrainian state in the information field are overviewed for further research and building the information strategy Ukraine.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13053
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formaniuk E.pdf135,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.