Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13053
Назва: Соціокультурні маркери відображення України на шпальтах «Reuters’s»
Інші назви: Ukrainian Social and Cultural Reflection Markers on «Reuters’s» Pages
Автори: Форманюк, Еліна Юріївна
Formaniuk, E. Yu.
Бібліографічний опис: Форманюк Е.Ю. Соціокультурні маркери відображення України на шпальтах «Reuters’s» /Е.Ю.Форманюк //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 28–32.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 29-лип-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Україна
Ukraine
інформаційне агентство
news agency
маркер
marker
дискурс
discourse
інформаційне поле
informational field
соціокультурний вплив
social and cultural impact
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено соціокультурні маркери України у матеріалах інформаційного агентства «Reuters’s». Проаналізовано основні теми й мотиви, які формують поняття про українську державу у світовій спільноті. Зроблено спробу систематизувати форми подачі такої інформації, а також дати оцінку зображення українських соціокультурних явищ. Сформовано загальну характеристику української культури на шпальтах інформаційного агентства. Досліджено контекст інформаційного поля, у якому переважають проаналізовані маркери. Узагальнено основні чинники формування негативного іміджу української держави в інформаційному полі для подальшого дослідження та побудови інформаційної стратегії України. The article explores the main features of social and cultural Ukrainian markers in «Reuters’s» articles. The basic markers that form the concept of the Ukrainian image in the world community are analyzed. We have done an attempt to systematize the sypplying methods and forms of such information and also to evaluate the image of Ukrainian social and cultural phenomena. General characteristics of Ukrainian culture on the pages of the news agency are formed. Dominative markers are studied in the context of the information field. Main factors forming a negative image of the Ukrainian state in the information field are overviewed for further research and building the information strategy Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13053
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formaniuk E.pdf135,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.