Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13049
Title: Традиційні та нові форми інформаційної взаємодії медіа й аудиторії
Other Titles: Traditional and New Forms of Information Interaction Between Media and Audience
Authors: Бондаренко, Тетяна Григорівна
Bondarenko, T.
Bibliographic description (Ukraine): Бондаренко Т.Г. Традиційні та нові форми інформаційної взаємодії медіа й аудиторії /Т.Г.Бондаренко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – С. 5–10.
Issue Date: 2016
Date of entry: 29-Jul-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: медіааудиторія
media audience
інформаційна взаємодія
information interaction
масова робота
mass work
зворотний зв’язок
feedback
співтворення
co-creation
співпраця
cooperation
форми інформаційної взаємодії
forms of information interaction
Abstract: У статті з’ясовано сутність терміносполучення «інформаційна взаємодія медіа й аудиторії»; окреслено низку суміжних понять (взаємовплив, масова робота, зворотний зв’язок, співтворення, співучасть, діалоговість, інтерактивність, реакція, комунікативні зв’язки, френдингова комунікація); обґрунтовано доцільність оперування терміном «інформаційна взаємодія» з огляду на його вичерпний характер і відображення нових виявів медійної поведінки сучасної аудиторії. На підставі аналізу черкаських друкованих видань виокремлено традиційні (звичайне та електронне листування, телефонія, безпосередні зустрічі, ігрові види) та інноваційні форми (створення форумів, блогів, ведення електронного листування, коментування статей, невербальне реагування за допомогою «like» (подобається) та «share» (поділитися), проведення онлайн-опитувань) інформаційної взаємодії зі споживачем. In the article the author defined the concept «the information interaction between the media and audience» proving its comprehensive nature through analyzing the new attitudes of the modern media audience. Some related concepts were outlined including mutual interaction, mass work, feedback, co-creation, cooperation, dialoging, interactivity, response, communication links, and friending communication. The profound examination of some Cherkasy publications allowed to identify traditional forms such as conventional and electronic mail, telephony, direct meetings, and game species as well as innovative forms of information interaction with consumers including creating forums and blogs, emailing, commenting on articles, non-verbal responding via «like» and «share», and conducting online surveys.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13049
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko T.pdf156,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.