Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13049
Назва: Традиційні та нові форми інформаційної взаємодії медіа й аудиторії
Інші назви: Traditional and New Forms of Information Interaction Between Media and Audience
Автори: Бондаренко, Тетяна Григорівна
Bondarenko, T.
Бібліографічний опис: Бондаренко Т.Г. Традиційні та нові форми інформаційної взаємодії медіа й аудиторії /Т.Г.Бондаренко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – С. 5–10.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 29-лип-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: медіааудиторія
media audience
інформаційна взаємодія
information interaction
масова робота
mass work
зворотний зв’язок
feedback
співтворення
co-creation
співпраця
cooperation
форми інформаційної взаємодії
forms of information interaction
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано сутність терміносполучення «інформаційна взаємодія медіа й аудиторії»; окреслено низку суміжних понять (взаємовплив, масова робота, зворотний зв’язок, співтворення, співучасть, діалоговість, інтерактивність, реакція, комунікативні зв’язки, френдингова комунікація); обґрунтовано доцільність оперування терміном «інформаційна взаємодія» з огляду на його вичерпний характер і відображення нових виявів медійної поведінки сучасної аудиторії. На підставі аналізу черкаських друкованих видань виокремлено традиційні (звичайне та електронне листування, телефонія, безпосередні зустрічі, ігрові види) та інноваційні форми (створення форумів, блогів, ведення електронного листування, коментування статей, невербальне реагування за допомогою «like» (подобається) та «share» (поділитися), проведення онлайн-опитувань) інформаційної взаємодії зі споживачем. In the article the author defined the concept «the information interaction between the media and audience» proving its comprehensive nature through analyzing the new attitudes of the modern media audience. Some related concepts were outlined including mutual interaction, mass work, feedback, co-creation, cooperation, dialoging, interactivity, response, communication links, and friending communication. The profound examination of some Cherkasy publications allowed to identify traditional forms such as conventional and electronic mail, telephony, direct meetings, and game species as well as innovative forms of information interaction with consumers including creating forums and blogs, emailing, commenting on articles, non-verbal responding via «like» and «share», and conducting online surveys.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13049
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko T.pdf156,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.