Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12779
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоменда, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorKomenda, Olha I.-
dc.date.accessioned2017-06-13T09:49:19Z-
dc.date.available2017-06-13T09:49:19Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКоменда О. І. Неофольклоризація культового жанру у “Нагірній проповіді” В.Рунчака як продовження практики жанрового синтезу І.Стравінського: музично-інтонаційний та естетично-художній аспекти / О. І. Коменда // Студії мистецтвознавчі / ред. Г. Скрипник ; Національна академія наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського. - 2005, Чис.4(12) : Театр. Музика. Кіно. - С. 24 – 32.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12779-
dc.description.abstract“Нагірна проповідь” В.Рунчака є яскравим прикладом жанрового синтезу, первинними чинниками якого служать жанрові системи християнського Богослужіння та язичницького дійства. Їх поєднання знайшло відображення у взаємодії двох, на перший погляд, протилежних музично-інтонаційних формацій – гетерофонії та поліфонії (вільної та імітаційної), взаємопроникненні модальності (оліготоніки) і тональності (мажоро-мінору), ефектно вирішеній, проте спрямованій більше на зображення, ніж на переживання, пассіонарній театралізації молитви, оздобленій сугестивною спрямованістю її “рольового розпису”. При цьому ряд характерних жанротворчих ознак “Проповіді”, як то варіантні прийоми мелодичного розвитку чи часокількісно-нерегулярну метро-ритмічну організацію у контексті даного жанрового синтезу варто розглядати як такі, що стимулюють зустрічний рух обох взаємодіючих жанрових систем. Разом з тим, у запропонованій моделі жанрового синтезу беруть участь і вторинні жанрові ознаки - монологу, ліричної пісні, партесного концерту, хоралу, які своїми сплетіннями ущільнюють сітку жанрових взаємозв’язків твору.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІнститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М.Т. Рильськогоuk_UK
dc.subjectжанровий синтезuk_UK
dc.subjectВ. Рунчакuk_UK
dc.subject"Нагірна проповідь"uk_UK
dc.subjectгетерофоніяuk_UK
dc.subjectполіфоніяuk_UK
dc.subjectмодальністьuk_UK
dc.subjectтональністьuk_UK
dc.subjectтеатралізаціяuk_UK
dc.titleНеофольклоризація культового жанру у “Нагірній проповіді” В.Рунчака як продовження практики жанрового синтезу І.Стравінського: музично-інтонаційний та естетично-художній аспектиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
324.pdf204,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
neofolkl.pdf893,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.