Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12677
Назва: Теоретико-методичне обґрунтування концепції фізичної реабілітації дітей із вродженою клишоногістю
Інші назви: Theoretical and Methodological Grounding of the Concept of Physical Rehabilitation of Children with Congenital Clubfoot
Автори: Нестерчук, Наталія Євгенівна
Nesterchuk, Nataliya
Бібліографічний опис: Нестерчук Н. Є. Теоретико-методичне обґрунтування концепції фізичної реабілітації дітей із вродженою клишоногістю / Наталія Нестерчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 24. – С. 94-98.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 6-чер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: клишоногість
концепція
реабілітація
діти
clubfoot
concept
rehabilitation
children
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – розробка й теоретично–методичне обґрунтування основних елементів концепції фізичної реабілітації дітей із вродженою клишоногістю. У дослідження включено 68 дітей дошкільного віку з вродженою клишоногістю та 34 здорові дитини. Виходячи з результатів констатувального експерименту, визначено основи концепції фізичної реабілітації, експериментально перевірено її вплив на корекцію основної патології, загальний фізичний розвиток і функціональний стан дітей із вродженою клишоногістю. Спрямованість концепції полягає в забезпеченні умов для широкого використання засобів фізичної реабілітації щодо досягнення максимально можливого розвитку, рівня здоров’я, рухової активності й функціонального стану дітей з вродженою клишоногістю на рівні зі здоровими однолітками та в забезпечені умов для досягнення реабілі¬таційного й оздоровчого ефекту враховуючи накопичений суспільно-історичний досвід у цьому напрямку. The aim of the study was the development, theoretical and methodological substantiation of the basic elements of the concept of physical rehabilitation of children with congenital clubfoot. The study included 68 preschool children with congenital clubfoot and 34 healthy children. Based on the results of ascertaining experiment it was determined the basis of the concept of physical rehabilitation, experimentally tested its effect on correction of the main pathology, general physical development and functional condition of children with congenital clubfoot. The direction of the concept is to provide the conditions for a wide use of physical rehabilitation for reaching the highest possible development, level of health, motor activity and functional condition of children with congenital clubfoot on the same level as healthy peers and to ensure conditions for achieving the rehabilitation and healing effect taking into account the accumulated socio-historical experience in this direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12677
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Nesterchuk.pdfОсновна стаття321,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.