Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12675
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосова, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorКозлов, Юрій Володимирович-
dc.contributor.authorNosova, Nataliya-
dc.contributor.authorKozlov, Yuriy-
dc.date.accessioned2017-06-06T08:05:12Z-
dc.date.available2017-06-06T08:05:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНосова Н. Л. Эффективность технологии коррекции нефиксированных нарушений опорно-двигательного аппарата детей 5–6 лет средствами физической реабилитации / Наталия Носова, Юрий Козлов // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 24. – С. 99-104.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796:616.7–053.4 – 085-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12675-
dc.description.abstractУ роботі розроблено та апробовано технології корекції нефіксованих порушень опорно-рухового апарату дітей 5–6 років засобами фізичної реабілітації в умовах дошкільного навчального закладу. У дослідженні брали участь 73 дитини шкільного віку 5–6 років м. Києва. У роботі використано такі методи дослідження, як педагогічне спостереження; антропометрія; комп’ютерна фотометрія; метод відеометріі з використанням програми «Big Foot»; педагогічне тестування, методи математичної статистики. Розроблено технологію фізичної реабілітації, яка включає лікувальну й ранкову гімнастику, елементи аквафітнесу, рухливі ігри спеціальної спрямованості, масаж, елементи фізіотерапії та ортопедичного режиму. Засоби фізичної реабілітації спрямовані на корекцію порушень постави у фронтальній і сагітальній площині, плосковальгусної та варусної стопи. The study is devoted to development and approbation of the technology of correction of unfixed disorders of the locomotor apparatus of children aged 5–6 years old by means of physical rehabilitation in the conditions of a preschool educational establishment. The study involved 73 preschool children from Kiev. In the study it was used the following research methods: analysis of special scientific and methodical literature; pedagogical observation; anthropometry; computer photometry; method of videometry with the use of the program «Big Foot»; pedagogical testing, methods of mathematical statistics. It was developed the technology of physical rehabilitation which includes: curative and morning gymnastics, aquafitnesselements, outdoor games with special orientation, massage, physiotherapy and orthopedic regime elements. Physical rehabilitation means are aimed at the correction of posture disorders in the frontal and sagittal planes, planus-valgus and varus foot.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіти 5–6 роківuk_UK
dc.subjectпоставаuk_UK
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UK
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UK
dc.subjectchildren aged 5–6 years olduk_UK
dc.subjectpostureuk_UK
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UK
dc.subjectpreschool educational establishmentuk_UK
dc.titleЕфективність технології корекції нефіксованих порушень опорно-рухового апарату дітей 5–6 років засобами фізичної реабілітаціїuk_UK
dc.title.alternativeEfficiency of the Correction Technology of Unfixed Disorders of the Locomotor Apparatus of Children aged 5–6 Years Old by Means of Physical Rehabilitationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Nosova, Yuriy Kozlov.pdfОсновна стаття322,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.