Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКашуба, Віталій Олександрович-
dc.contributor.authorМаслова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorРичок, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorKashuba, Vitaliy-
dc.contributor.authorMaslova, Olena-
dc.contributor.authorRychok, Tetyana-
dc.date.accessioned2017-05-30T12:23:28Z-
dc.date.available2017-05-30T12:23:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКашуба В. О. Оцінка рівня теоретичної підготовленості школярів із вадами слуху як невід’ємного складника їхньої здоров’яформувальної діяльності / Віталій Кашуба, Олена Маслова, Тетяна Ричок // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 24. – С. 50-59.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12461-
dc.description.abstractУ статті представлено результати дослідження рівня теоретичних знань школярів із вадами слуху й оцінки їхньої готовності до виконання власної здоров`яформувальної діяльності. Отримані дані засвідчили низький рівень теоретичної підготовленості дітей та підлітків із різними вадами слуху щодо їхньої власної здоров’яформувальної діяльності. Ґрунтуючись на висновках проведених досліджень, ми розробили рекомендації щодо можливості формування й розвитку мотивації в школярів із вадами слуху до виконання власної здоров’яформувальної діяльності. The article presents the results of a study of the level of theoretical knowledge of pupils with hearing disorders and assessment of their readiness to implement their own health forming activities. The obtained data have shown a low level of theoretical readiness of children and teenagers with various hearing disorders relative to their own health-forming activity. Grounding on conclusions of the conducted studies it was developed the recommendations concerning the possibility of formation and development of motivation among pupils with hearing disorders to realization of own health-improving activity.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectдіти з вадами слухуuk_UK
dc.subjectздоров’яформувальна діяльністьuk_UK
dc.subjectтеоретичні знанняuk_UK
dc.subjectтеоретична підготовленістьuk_UK
dc.subjectучніuk_UK
dc.subjectшколяріuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectслабочуючіuk_UK
dc.subjectглухіuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjectchildren with hearing disordersuk_UK
dc.subjecthealth forming activityuk_UK
dc.subjecttheoretical knowledgeuk_UK
dc.subjecttheoretical readinessuk_UK
dc.subjectpupilsuk_UK
dc.subjectschoolchildrenuk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjecthearing-impaireduk_UK
dc.subjectdeafuk_UK
dc.titleОцінка рівня теоретичної підготовленості школярів із вадами слуху як невід’ємного складника їхньої здоров’яформувальної діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeAssessment of Theoretical Preparedness of Pupils with Hearing Disorders as an Integral Component of Their Health Forming Activitiesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vitaliy Kashuba, Olena Maslova, Tetyana Rychok.pdfОсновна стаття478,56 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.