Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорміна, Лариса Іванівна-
dc.contributor.authorKormina, Larysa I.-
dc.date.accessioned2017-04-27T08:42:33Z-
dc.date.available2017-04-27T08:42:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12294-
dc.descriptionКорміна Л. Методичні основи формування світоглядних знань студентів у навчанні: емоційно-особистісний аспект / Лариса Корміна // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - №1(4). – С.82-88.uk_UK
dc.description.abstractФормування світоглядних знань студентів є важливою соціально-педагогічною проблемою. Усвідомлення викладачами ВНЗ особливостей, причин і факторів, які впливають на вироблення світоглядних знань студентів, забезпечить повноцінну реалізацію науково-методичних основ їхнього формування. Мета статті – обґрунтувати важливість впливу особистісно-ціннісного ставлення до знань на формування і спрямованість світоглядних знань студентів. Визначено, що методика викладання навчальних дисциплін має забезпечити кожному студенту статус суб’єкта навчально-пізнавальної діяльності, що зумовлює стійкий пізнавальний інтерес і високу емоційно-вольову схильність до розгляду світоглядних проблем, сприяти формуванню у них позитивного емоційного ставлення до об’єктивно-істинного знання та адекватних його оцінок. Охарактеризовано показники емоційно-ціннісного критерію визначення рівня сформованості світоглядних знань студентів. Nowadays a problem of forming coherent outlook knowledge of the individual has become of particular importance , it enables the individual to produce an objective attitude to the world, to himself, to make humanistic oriented outlook choice. The article substantiates that an important condition of revitalization process of formation of outlook knowledge of students is to provide every student by status of subject of teaching and learning activity that causes persistent cognitive interest and high emotional and volitional tendency to resolving outlook problems. It was determined that the method of teaching of academic disciplines should promote not only the acquisition of knowledge by students, but also form their positive emotional attitude to objectively true knowledge and its adequate assessments that is a condition of the transformation of received knowledge in outlook convictions and in active outlook position of individual. The indicators of emotional value criterion of determination of the level of formation of outlook knowledge of students are characterized.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;14-
dc.subjectсвітогляд, світоглядні знання, студенти, навчально-пізнавальна діяльність, емоційне ставлення до знань.uk_UK
dc.subjectoutlook, outlook knowledge, students, teaching and cognitive activity, emotional attitude to knowledge.uk_UK
dc.titleМетодичні основи формування світоглядних знань студентів у навчанні: емоційно-особистісний аспектuk_UK
dc.title.alternativeMethodological basis of formation of outlook knowledge of students in teaching : the emotional and personal aspectuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kormina.pdf401,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.