Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12289
Назва: | Формування педагогічної культури як складової педагогічної етики майбутніх вихователів |
Інші назви: | Formation of pedagogical culture as an integral partof future preschool teachers' pedagogical ethics |
Автори: | Стасюк, Людмила Павлівна Stasiuk, Liudmyla P. |
Бібліографічний опис: | Стасюк Л. Формування педагогічної культури як складової педагогічної етики майбутніх вихователів / Л. Стасюк // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 1. - С. 99-105. - Бібліогр.: с. 103-104. |
Дата публікації: | 2017 |
Дата внесення: | 27-кві-2017 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | педагогічна культура педагогічна етика професійно-педагогічні якості вихованість гуманізм толерантність pedagogical culture pedagogical ethics professional pedagogical qualities upbringing humanism tolerance |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються сучасні наукові підходи до підготовки майбутніх вихователів до роботи у дошкільному навчальному закладі. Автор наголошує на формуванні педагогічної культури педагога, яка буде використовуватися фахівцем у професійній діяльності або спрямованість на формування в нього готовності до роботи, яка виступає як результат педагогічної етики. Обґрунтовується необхідність наявності в майбутніх вихователів системи знань про основні критерії вихованості особистості, які б забезпечили формування педагогічної культури майбутнього фахівця дошкільного навчального закладу та сформованих на належному рівні особистісних якостей, що забезпечить позитивне ставлення вихователя до своєї професії, дозволить педагогу проводити ефективну навчально-виховну роботу з дітьми. Сучасний стан розвитку суспільства визначає ряд вимог до вольових індивідуальних рис особистості, її певних якостей як спеціаліста. Щоб досягти успіху в оволодінні знаннями та уміннями з обраної спеціальності, студенту необхідно розвивати ще й такі ділові якості як вміння працювати, швидко орієнтуватися у вимогах на ринку праці, приймати рішення відповідно до поставлених вимог та даної ситуації, готовність вдосконалювати свої знання інноваційними технологіями та професійними навичками. Педагогічна культура вихователя дає можливість якісному розвитку взаємин в інших сферах його суб’єкт-суб’єктної взаємодії. Вона регулюється такими етичними вимогами, як свідомий вибір професії, усвідомлення її важливості для розвитку суспільства; педагогічне покликання; прагнення до розвитку і саморозвитку професійних та особистісних якостей; адекватність професійних можливостей суспільним вимогам і запитам, інтелектуальному і соціальному розвитку дітей дошкільного віку; піклування про професійний імідж. The article exploresthe current scientific approaches to the future teachers'preparedness to work in preschool educational institution. The author emphasizes the formation of pedagogical culture of the teacher which will be usedbyspecialist in professional activities orwhich will focus on the formation of his willingness to work, which is the result of pedagogical ethics. The necessity of knowledge about the basic criteria of education is substantiated. The above-mentioned knowledge will ensure the formation of pedagogical culture of futurepreschool teachers.Personal qualities, which wereformed at the appropriate level, will ensure a positive attitude of preschool teacherto his profession and will allow the teacher to make an effective educational work with children. Current state of society developmentidentifies the range of specifications and demands to the individual features of personality, particular qualities of specialist. To achieve success in getting the knowledge and skills from chosen specialty, student needs to develop such skills as to work quickly, toorientate in specifications of the labour market, to make a decision according to demands and situation, to be ready to improve his knowledgeusing innovational technologies and professional skills. Pedagogical culture of preschool teacher give the possibility of qualitative development of interaction in other spheres of his subject-objective interaction. It is regulated by such an ethical specifications as conscious choice of profession, it’s importance to the development of society, pedagogical calling, wish to the development and self-development of professional and personal qualities, adequacy of professional possibilities, intellectual and social development of preschool children, thinking about professional image. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12289 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2017, № 1(4) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stasiuk.pdf | 404,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.