Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПріма, Раїса-
dc.contributor.authorРославець, Руслана-
dc.contributor.authorОрлова, Світлана-
dc.date.accessioned2017-04-27T08:08:14Z-
dc.date.available2017-04-27T08:08:14Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12288-
dc.descriptionПріма Р., Рославець Р., Орлова С. До питання формування екологічної компетентності майбутнього вчителя / Пріма Раїса, Рославець Руслана, Орлова Світлана // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - №1(4). – С. 95-99.uk_UK
dc.description.abstractУ статті проаналізовано деякі аспекти проблеми формування екологічної компетентності майбутнього вчителя з позиції зміни його ролі й значення у подоланні екологічної кризи, підвищення міри відповідальності за результати екологічної освіти підростаючого покоління. Акцентується увага на необхідності дотримання змістовно-функційного, акмеологічного підходу до визначення сутності екологічної компетентності майбутнього педагога. Наголошується на важливому значенні для формування екологічної компетентності екоцентричної екологічної свідомості, що забезпечує розуміння особистістю суті екологічних проблем, їх природи і джерел розвитку, усвідомлення ролі й можливостей екологічної освіти у розв’язанні екологічних проблем; потреби особисто брати участь у природоохоронних заходах, моральної відповідальності у стосунках із природою; вмінні проводити просвітницьку роботу. Уточнено співвіднесеність понять «екологічна культура» та «екологічна компетентність».The article analyzes some aspects of forming of the ecological competence of the future teacher from the viewpoint of changing his role and importance in overcoming of ecological crisis, and increasing of the responsibility over the results of ecological education of the future generation. The attention is accented on the necessity of keeping semantic functional acmeologiocal approach to the definition of the essence of ecological competence of future teacher. It is stressed on a significance of the formation of the ecological competence, ecocentral environmental consciousness, which provides the understanding of the essence of ecological problem by the personality, its nature and sources of development, the perception of the role and possibilities of ecological education in solving ecological problems, the need to take part in nature protection activities, moral responsibility of the environmental protection; the ability to conduct enlightening work. The correlation of the concepts ‘ecological culture’ and ‘ecological competence’ are préciseduk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;16-
dc.subjectекологічна діяльність, екологічна компетентність, екологічна культура, екологічна освіта, екологічна свідомість, майбутній учительuk_UK
dc.subjectecological activity, ecological competence, ecological culture, ecological education, environmental consciousness, future teacheruk_UK
dc.titleДо питання формування екологічної компетентності майбутнього вчителяuk_UK
dc.title.alternativeThe question of formation of ecological competence of future teachersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 1(4)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пріма, Рославець, Орлова.pdf380,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.