Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12278
Назва: До проблеми формування правильної звуковимови у дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком у процесі вивчення української мови
Інші назви: To the problem of the correct delivery of vowels and consonants habit training in children with undeveloped phonetic and phonemic awareness in studying Ukrainian.
Автори: Данилюк, Оксана Климівна
Danyliuk, Oksana K.
Бібліографічний опис: Данилюк, О. До проблеми формування правильної звуковимови у дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком у процесі вивчення української мови / О. Данилюк // Педагогічний часопис Волині. – 2017. – № 1. – С. 61-65.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 25-кві-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: фонетико-граматичний недорозвиток
корекційне навчання
звуковимова
undeveloped phonetic and phonemic awareness
remedial teaching
delivery of vowels and consonants/sound pronunciation
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальні проблеми формування правильної звуковимови у дітей з фонетико-граматичним недорозвитком у процесі вивчення української мови, запропоновано елементи методичних порад та пропозицій щодо їх корекції. Дослідження орієнтоване на подальше вивчення однієї з важливих складових змісту навчання – рідної мови у дітей з вадами мовлення, для яких українська мова є одним з основних навчальних предметів, від рівня засвоєння якої залежать не тільки спеціальні мовні знання, а й навички усного й писемного мовлення, реалізуються важливі розвивальні та виховні завдання.Своєчасне виявлення цієї мовної вади та правильне застосування корекційної роботи дає позитивні результати. Діти навчаються краще диференціювати опозиційні звуки, правильно проводити загальний аналіз та синтез слів, що є попередженням чисельних помилок у писемному мовленні, а значить сприяє кращому розвитку мови взагалі та засвоєнню навчального матеріалу зокрема. The article is devoted to the contemporary issues of the formation of the correct pronunciation of sounds in children having some undeveloped phonetic and phonemic awareness in studying Ukrainian. The author gives some elements of eligibility guidelines and advises how to correct them. The research herein focuses on the further study of one of the significant elements of the native language curriculum content in children with speech defects where Ukrainian is their major subject. Special language abilities and skills in oral and written speech, as well as important developmental and educational tasks both implement and depend upon the level of mastering the subject like Ukrainian. Either any early detection of such defects or proper application of the corrective work gives positive results. Children begin to differentiate the oppositional sounds better, as well as to conduct a general analysis and synthesis of words correctively. This all leads to the prevention of many mistakes in written speech and thus it promotes the evolution of any language in general and get learning material better, in particular.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12278
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Danyliuk.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.