Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12133
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖеланова, Вікторія-
dc.contributor.authorZhelanova, Viktoria-
dc.date.accessioned2017-03-27T08:23:25Z-
dc.date.available2017-03-27T08:23:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖеланова В. Суб’єкт – суб’єктна взаємодія вихователя і вихованців як засіб творчої самореалізації особистості / В. Желанова // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 2(3). - С. 71-76uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12133-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення та переваги суб’єкт-суб’єктного підходу до організації педагогічного процесу, зокрема в дошкільному навчальному закладі. Розкрито теоретичну сутність суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин між учасниками навчально-виховного процесу як психолого-педагогічної категорії. Закцентовано увагу на визначеннні особливостей суб’єкт-суб’єктної взаємодії та механізмах її реалізації; на впливі суб’єкт-суб’єктної взаємодії на розвиток творчих здібностей і творчої активності вихованців у творчому процесі; на суб’єкт-суб’єктному підході, що є одним із ключових складових ефективної взаємодії учасників педагогічного процесу, оскільки передбачає взаємний та плідний розвиток якостей особистості як дошкільника, так і вихователя у процесі їхнього спілкування та спільної творчої діяльності. Визначені основні компоненти функціональної готовності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів до суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин. The article discusses the importance and benefits of subject-subject approach to organizing the educational process, particularly in pre-school. Disclosed to the theoretical nature of the subject-subject relations between the participants of the educational process as a psychological-pedagogical category. The attention is focused on viznachennya features of subject-subject interaction and the mechanisms for its implementation; the impact on subject-subject interaction on the development of creative abilities and creative activity of pupils in the creative process; the subject-subject approach, which is one of the key components of effective interaction of participants of pedagogical process, as it involves mutual and fruitful development of personal qualities of both the child and caregiver in the process of communication and joint creative activity. Identifies the main functional components of readiness of pedagogical workers of preschool educational institutions subject-subject relationshipuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectособистісно зорієнтована освітаuk_UK
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна взаємодіяuk_UK
dc.subjectнавчально-виховний процес ДНЗuk_UK
dc.subjectpersonal oriented educationuk_UK
dc.subjectsubject-subject interactionuk_UK
dc.subjecteducational process DOUuk_UK
dc.titleСуб’єкт – суб’єктна взаємодія вихователя і вихованців як засіб творчої самореалізації особистостіuk_UK
dc.title.alternativeThe subject – subject interaction between teacher and pupils as a means of creative self-realizationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 2(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
r_2-16-21.pdf414,16 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.