Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorPetrenko, S.I.-
dc.date.accessioned2017-03-24T21:21:07Z-
dc.date.available2017-03-24T21:21:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПетренко С.І. Чия правда? До питання про правдоцентричність журналістики /С.І.Петренко //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : наук.-практ. журн. / відп. ред. С. І. Кравченко; упоряд. М. А. Рожило. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 9–10 (7). – C. 144–149.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 070:177.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12122-
dc.description.abstractУ статті розглядається категорія правди як вища цінність особистості журналіста – професіонала масово-інформаційної діяльності. Уведено поняття правдоцентричності особистості журналіста та журналістики в цілому. Правдоцентричність визначено як усвідомлене прагнення до пізнання, дошукування й донесення суспільству правди про світ та процеси в ньому, кероване правдою як вищою цінністю і критерієм морального та професійного вибору. Звернено увагу, що правдоцентричність входить у конфлікт з егоцентричністю, і цим пояснено природу складного морального вибору журналіста в сучасних умовах. Правдоцентризм і егоцентризм є діаметрально протилежними і взаємовиключними. Егоцентризм породжує «свою правду». Відстоєно позицію правди як базису справжньої публіцистики і введено поняття «публіцистика правди». Автор встановлює, що правда як одна з найважливіших соціально-комунікативних категорій журналістики має стати усвідомленою цінністю особистості журналіста, а формування ціннісних орієнтацій та установок журналіста є важливим, актуальним завданням сучасної журналістської освіти. The article considers the category of truth as the most valueable characteristic of a journalist, the professional of media. In the article the category of the centricity of truth for a journalist as an individual and for the journalism in general is introduced. The centricity of truth is defined as a conscious desire for search of knowledge and delivery this knowledge about the world and the processes which going on in it to the society. This desire should be controled by truth as a primary value and criteria of moral and professionsl choice. Special attention is paid to the conflict between the centricity of truth and egoism. This concept explains the nature of the difficulties of doing moral choice for a journalist in modern society. The centricity of truth and egoism are diametrically opposed and mutually exclusive. Egoism produces its own «truth». Also, in the article the truth is considered as the basis of true publicism and the the concept of «journalism of truth» is introduced. The author asserts that the truth as one of the most important categories of social and communicative characteristics of journalism has to become a conscious value of a journalist and the formation of values and attitudes of a journalist is important and urgent task of modern journalism education.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectправдаuk_UK
dc.subjectа truthuk_UK
dc.subjectжурналістикаuk_UK
dc.subjectа journalismuk_UK
dc.subjectсоціальні комунікаціїuk_UK
dc.subjectа social communicationuk_UK
dc.subjectцінності особистостіuk_UK
dc.subjectvaluesuk_UK
dc.subjectмасово-інформаційна діяльністьuk_UK
dc.subjectidentityuk_UK
dc.subjectправдоцентричністьuk_UK
dc.subjectthe centricity of truthuk_UK
dc.subjectпрофесійні стандарти в журналістиціuk_UK
dc.subjectprofessional standards in journalismuk_UK
dc.subjectпубліцистика правдиuk_UK
dc.subjectthe concept of truthuk_UK
dc.subjectконцепт правдиuk_UK
dc.subjecttrue publicismuk_UK
dc.titleЧия правда? До питання про правдоцентричність журналістикиuk_UK
dc.title.alternativeWhose Truth? Toward the Question about the Centricity of Truth in Journalismuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2016, № 9-10 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrenko S.pdf169,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.