Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12111
Назва: Ретроспектива розвитку сільської малокомплектної школи
Інші назви: Retrospective of development ungraded rural schools
Автори: Стасюк, Людмила
Stasiuk, Lyudmila
Бібліографічний опис: Стасюк Л. Ретроспектива розвитку сільської малокомплектної школи / Л. Стасюк // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 2(3). - С. 51-56.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 24-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: малокомплектна школа
клас-комплект
сільська школа
ungraded schools
class-suite
rural school
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано витоки та характерні ознаки загальноосвітніх закладів у сільській місцевості. Визначено історичні особливості становлення, формування та розвитку малокомплектних шкіл. Охарактеризовано специфіку діяльності даного типу шкіл. Зазначено, що на становлення і розвиток особистості школяра в процесі навчання та виховання у початковій школі впливають численні чинники, до яких можна віднести: тип поселення, місцезнаходження навчального закладу, його освітній ступінь. Опрацьовано нормативно-правові акти Міністерства освіти України досліджуваного періоду, що регулювали розвиток загальної середньої та початкової освіти, а також сільських шкіл, специфіку навчально-виховного процесу у сільських малокомплектних школах; публікації на сторінках періодичної преси другої половини ХХ – початку ХХІ століття; монографії, дисертаційні роботи останніх п’ятдесяти років; матеріали Центрального та обласних державних архівів вищих органів влади й управління та історико-педагогічна регіоналістика.The article analyzes the origins and characteristic features of schools in rural areas. The historical peculiarities of formation and development of ungraded schools. Characterized specifics of this type of schools. Indicated that the formation and development of the individual student in training and education in primary schools affect many factors which include: the type of settlement, the location of the institution, its educational degree and so on. Processed regulations of the Ministry of Education of Ukraine study period, governing the development of secondary and primary education and rural schools, the specifics of the educational process in rural ungraded schools; publications on the pages of periodicalpress of the second half of XX - beginning of XXI century; monographs, dissertations past fifty years; materials Central and regional state archives higher authorities and management of educational, historical and pedagogicalregionalism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12111
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 2(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стас.pdf374,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.