Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12089
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМудрик, Жанна Станіславівна-
dc.contributor.authorДобринський, Володимир Семенович-
dc.contributor.authorДеделюк, Ніна Автономівна-
dc.contributor.authorСмолюк, Вадим Іванович-
dc.contributor.authorMudryk, Zhanna-
dc.contributor.authorDobrynskyi, Volodymyr-
dc.contributor.authorDedliuk, Nina-
dc.contributor.authorSmoliuk, Vadym-
dc.date.accessioned2017-03-21T13:18:33Z-
dc.date.available2017-03-21T13:18:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМудрик Ж. Методика формування ситуативного мислення в процесі підготовки юних спортсменів (на прикладі футболістів) / Жанна Мудрик, Володимир Добринський, Ніна Деделюк, Вадим Смолюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 138-144.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.03-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12089-
dc.description.abstractУ статті доведено доцільність застосування методики вдосконалення ситуативного мислення в юних футболістів 12–13 років. На прикладі тестів «Трійка» – для вивчення особливостей оперативного мислення юних футболістів 12–13 років та «Кубики Кооса» – що установлює рівень здатності реалізовувати конструктивні рішення, запропоновано використання методики формування ситуативного мислення під час підготовки юних спортсменів-футболістів у процесі виконання теоретичних тактичних завдань у тестах-моделях ігрових ситуацій, а також під час виявлення взаємозв’язку показників ефективності ігрової діяльності. Аналіз наукової літератури дає підстави стверджувати, що командні спортивні ігри, відрізняються тим, що основний обсяг навантаження має спеціалізований характер, а як пріоритетні засоби підготовки використовуються групові й командні вправи техніко-тактичного або ігрового характеру (Т. Т. Іманалієв), які припускають вибір оптимального рішення з декількох можливих варіантів. Отже, в ігровій діяльності перед футболістом постійно виникає проблема вибору найбільш правильної дії в будь-якій ігровій ситуації, що створилася. Отже, маємо підстави стверджувати, що формування ситуативного мислення юних футболістів полягає в здатності швидкого реагування й прийнятті найбільш конструктивних і результативних рішень, забезпеченні психологічної стійкості в умовах динамічної ігрової ситуації, тренувального та змагального процесу і є невід’ємною вагомою частиною цілісної підготовки. The article proves feasibility of application of methods of improving of situational thinking among young football players aged 12–13 years old. On the example of tests «Troika» – for studying peculiarities of operatory thought of young football players aged 12–13 years old, «Koos bricks» – for defining the level of ability to realize constructive solutions it was offered the use of methodology of formation of occasion-bound thinking while training young football players while solving theoretical tactical problems in tests-models of game situations, and while showing interconnection of indices of game activity effectiveness. The scientific literature analysis gives reason to believe that team sports are characterized by specialized nature of load. Group and team exercises of technical tactical or game nature are the priority training tools. In their turn, such instruments suggest the optimal solution choice from several possible options. Thus, the football player always has to choose the most correct action in any game situation during the game activity. We have reasons to believe that the formation of occasion-bound thinking of young football players means the ability to react quickly, make the most constructive and effective solutions, ensure psychological stability in dynamic game situation, training and competitive process. It is an important integral part of the training.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectформуванняuk_UK
dc.subjectситуативне мисленняuk_UK
dc.subjectпідготовкаuk_UK
dc.subjectюні спортсмениuk_UK
dc.subjectфутболістиuk_UK
dc.subjectmethodsuk_UK
dc.subjectformationuk_UK
dc.subjectoccasion-bound thinkinguk_UK
dc.subjecttraininguk_UK
dc.subjectyoung athletesuk_UK
dc.subjectfootball playersuk_UK
dc.titleМетодика формування ситуативного мислення в процесі підготовки юних спортсменів (на прикладі футболістів)uk_UK
dc.title.alternativeMethodology of Formation of Occasion-bound Thinking in the Process of Training of Young Athletes (on the Example of Football Players)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhanna Mudryk tab.1.pdfТаблиця 1157,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Zhanna Mudryk, Volodymyr Dobrynskyi, Nina Dedliuk, Vadym Smoliuk.pdfОсновна стаття301,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.