Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12060
Назва: Спеціальна фізична підготовка спортсменок ВНЗ, які спеціалізуються з бігу на 400 м
Інші назви: Special Physical Training of Female Students of Universities who Specialize in 400 m Running
Автори: Калитка, Світлана Володимирівна
Савчук, Світлана Іванівна
Карабанова, Надія Семенівна
Валькевич, Олександр Васильович
Kalytka, Svitlana
Savchuk, Svitlana
Karabanova, Nadiya
Valkevych, Oleksandr
Бібліографічний опис: Калитка С. Спеціальна фізична підготовка спортсменок ВНЗ, які спеціалізуються з бігу на 400 м / Світлана Калитка, Світлана Савчук, Надія Карабанова, Олександр Валькевич // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 22. – С. 124-127.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 16-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: спеціальна фізична підготовка
спортивне тренування
physical training
sports training
Короткий огляд (реферат): Спеціальна фізична підготовка спортсменок ВНЗ, які спеціалізуються з бігу на 400 м, – процес багаторічний і багатогранний. Він уключає фізичну, тактичну, технічну й психологічну підготовку. У цій статті проаналізовано характеристику фізичних навантажень, що застосовуються в спортивному тренуванні студенток ВНЗ, які спеціалізуються з бігу на 400 м. Висвітлено вплив тренувальних навантажень на спеціальну фізичну підготовку спортсменок на основі комплексного вивчення динаміки спеціальної працездатності. Установлено вірогідний приріст результатів із бігу на 400 м в ЕГ (р‹0,7), що свідчить про розвиток аеробно-анаеробної витривалості в дівчат, які спеціалізуються з бігу на 400 м. За показниками бігу на 30 м з ходу, 100 м, 200 м та човникового бігу нами установлено приріст результатів в ЕГ (р›0,07), що свідчить про незначний розвиток їхніх швидкісних і координаційних можливостей. Отже, збільшення обсягу тренувальних навантажень, засобів спеціальної підготовки ефективно вплинуло на розвиток спеціальної фізичної підготовки дівчат ЕГ. Special physical training of female runners at 400 m is a long term and multifaceted process. It includes physical, tactical, technical and psychological trainings. The article examines the characteristics of physical activity used in training of female students who specialize in middle distance running. The article is based on the comprehensive study of the dynamics of special ability to work and the influence of athlete’s physical trainings. It was found out probable increase of the results in running at 400 m in the experimental group (EG) (p<0,7) which affirms the development of aerobic and anaerobic endurance of girls specialized in 400 m running. The growth of results in the EG (p>0,06) has been found out in terms of the 30 m, 100 m, 200 m distance running and shuttle run. It has been indicated the slight development of the athlete’s speed and coordination capabilities. Increasing of amount of training activities, applying of means of special training effectively influenced the development of special training of girls of the experimental group.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12060
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svitlana Kalytka, Svitlana Savchuk, Nadiya Karabanova, Oleksandr Valkevych.pdfОсновна стаття287,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.