Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаннікова, Рімма Олексіївна-
dc.contributor.authorБутов, Руслан Сергійович-
dc.contributor.authorBannikova, Rimma-
dc.contributor.authorButov, Ruslan-
dc.date.accessioned2017-03-10T11:23:39Z-
dc.date.available2017-03-10T11:23:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБаннікова Р. Фізична реабілітація слабозорих дітей шкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату в умовах спеціалізованого навчального закладу / Римма Баннікова, Руслан Бутов // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 22. – С. 45-50.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796-085:376.1-057.874+617.75-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12019-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні технології адаптації школярів із депривацією зору та функціональними порушеннями опорно-рухового апарату до умов спеціалізованого навчального закладу. Обґрунтовано та розроблено програму фізичної реабілітації слабозорих дітей в умовах спеціалізованого навчального закладу, спрямовану на покращення фізичного розвитку, підвищення рівня стану біогеометричного профілю постави, удосконалення функцій зорового аналізатора та навичок здорового способу життя. Доведено її ефективність. It was observed the modern technologies of adaptation of pupils with deprivation of view and functional disorders of the musculoskeletal system to the conditions of a specialized institution. It was grounded and developed the program of physical rehabilitation of visually impaired children in conditions of specialized scientific institutions, aimed to improve physical development, increase the level of condition of biogeometrical profile of posture, improvement of the functions of the visual analyzer and skills of healthy lifestyle. Its effectiveness was proved.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UK
dc.subjectдіти шкільного вікуuk_UK
dc.subjectміопіяuk_UK
dc.subjectгіперметропіяuk_UK
dc.subjectбіогеометричний профіль поставиuk_UK
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UK
dc.subjectschool-age childrenuk_UK
dc.subjectmyopiauk_UK
dc.subjecthypermetropiauk_UK
dc.subjectbiogeometrical posture profileuk_UK
dc.titleФізична реабілітація слабозорих дітей шкільного віку з функціональними порушеннями опорно-рухового апарату в умовах спеціалізованого навчального закладуuk_UK
dc.title.alternativePhysical Rehabilitation of Visually Impaired Pupils with Functional Disorders of Musculoskeletal System in Conditions of a Specialized Institutionuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rimma Bannikova, Ruslan Butov.pdfОсновна стаття394,79 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.