Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКенсицька, Ірина Леонідівна-
dc.contributor.authorПальчук, Марія Борисівна-
dc.contributor.authorKensytska, Iryna-
dc.contributor.authorPalchuk, Mariya-
dc.date.accessioned2017-03-10T10:02:50Z-
dc.date.available2017-03-10T10:02:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКенсицька І. До питання здоров’язбереження студентської молоді в процесі навчання у ВНЗ / Ірина Кенсицька, Марія Пальчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 22. – С. 20-23.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.015.3 – 057.87: 796.011.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12013-
dc.description.abstractПротягом останніх десятиліть відзначено тривожну тенденцію погіршення здоров’я молоді, її фізичної підготовленості, що пов’язано з недооцінкою в суспільстві оздоровчої та виховної функцій фізичної культури. На сьогодні пріоритетним напрямом сучасного етапу модернізації вищої освіти повинні стати збереження та зміцнення здоров’я студентів, формування ціннісних орієнтацій, потреб, дієвих мотивів занять фізичними вправами, усвідомлення ними значення здорового способу життя, упровадження в процес фізичного виховання здоров’язберігальних технологій. Мета статті – аналіз підходів до впровадження здоров’язберігальних технологій у навчальний процес студентів вищих навчальних закладів. Здоров’язберігальні технології являють собою спосіб організації послідовних дій у ході навчально-виховного процесу, застосування навчальних програм на основі всебічного врахування індивідуального здоров’я молоді, особливостей її вікового, психофізичного, духовно-морального стану й розвитку. Over the last decades an alarm tendency towards worsening of health and physical training of young people has been noted. This is connected with undervaluation of the health-improving and educational function of physical culture in the society. Today improvement and preservation of students’ health, development of value orientations, motivations for physical training, realization of significance of healthy life way, implementation of health-preserving technologies in the process of physical education should become the priority direction of the higher education modernization at the present stage. The aim of the article is the analysis of existing approaches to the implementation of health-preserving technologies in the studying process of higher educational institution. Health-preserving technologies present a way of consecutive actions organization in the educational process, use of curriculums taking into consideration individual youth health, development peculiarities, as well as age, psycho-physical, mental and moral condition.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UK
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectpreservation of healthuk_UK
dc.subjecthigher educational institutionuk_UK
dc.titleДо питання здоров’язбереження студентської молоді в процесі навчання у ВНЗuk_UK
dc.title.alternativeTo the Issue of Students’ Health Preservation Problem in the Process of Studying at Higher Educational Institutionuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iryna Kensytska, Palchuk Mariya.pdfОсновна стаття318,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.