Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаслова, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorГопей, Максим Миколайович-
dc.contributor.authorMaslova, Olena-
dc.contributor.authorGopey, Maksim-
dc.date.accessioned2017-03-09T10:50:29Z-
dc.date.available2017-03-09T10:50:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаслова О. Порівняльний аналіз вад слуху школярів відповідно до встановлених педагогічних і медичних класифікацій / Олена Маслова, Максим Гопей // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 21. – С. 121-126.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 376.35+ 534.771-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12008-
dc.description.abstractНеобхідність диференціації контингенту дітей, які мають порушення слуху, тісно повʼязана з практикою побудови медичних і педагогічних типологій дітей зі встановленими порушеннями слуху. Питання дослідження та класифікації залишкової слухової функції в дітей із дефектами слуху здавна цікавили як лікарів-оториноларингологів (отіатрів), так і педагогів. Створені педагогічні класифікації адресовані вчителю й спрямовані на обґрунтування різних підходів до навчання осіб із вадами слуху. Медичні класифікації мають на меті дати оториноларингологам орієнтири для проведення лікування та профілактики захворювань, що призводять до погіршення слуху. У статті представлено результати дослідження класифікацій порушень слуху, їх систематизації та комплексного застосування. The necessity of differentiation a contingent that has hearing disorders is closely associated with the practice of formation of medical and teaching typologies of children with hearing impairments. Issues of research and classification of residual hearing function of children with hearing defects were always interesting to doctors-otolaryngologists (otologists), and pedagogues. The aim of our study is conducting the comparative analysis of pupils with hearing defects in accordance with established educational and medical classifications. Objectives of the study: to systematize the existing classification of hearing impairments; to describe the installed impaired hearing of pupils in accordance with the systematic classification of hearing impairments. The created pedagogical classifications are addressed to a teacher and are aim at studying various approaches to teaching hearing impaired persons. Medical classifications give some guidelines to otolaryngologists for treatment and prevention of diseases that lead to hearing loss. The article presents the results of studying the classifications of hearing loss, their systematization and complex application.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectкласифікаціяuk_UK
dc.subjectвада слухуuk_UK
dc.subjectпорушення слухуuk_UK
dc.subjectдітиuk_UK
dc.subjectшколяріuk_UK
dc.subjectслабочуючіuk_UK
dc.subjectприглухуватістьuk_UK
dc.subjectглухотаuk_UK
dc.subjectclassificationuk_UK
dc.subjecthearing impairmentuk_UK
dc.subjectchildrenuk_UK
dc.subjectpupilsuk_UK
dc.subjecthearing-impaireduk_UK
dc.subjecthearing lossuk_UK
dc.subjectdeafnessuk_UK
dc.titleПорівняльний аналіз вад слуху школярів відповідно до встановлених педагогічних і медичних класифікаційuk_UK
dc.title.alternativeComparative Analysis of Hearing Impaired Schoolchildren According to the Established Pedagogical and Medical Classificationsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olena Maslova, Maksim Gopey.pdfОсновна стаття357,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.