Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11971
Назва: Фізична реабілітація при порушеннях діяльності опорно-рухового апарату як варіант педагогічної системи
Інші назви: Рhysical Rehabilitation in Cases of Locomotor Disorders as a Variant of the Pedagogical System
Автори: Герцик, Андрій Мирославович
Hertsyk, Andrii
Бібліографічний опис: Герцик А. Фізична реабілітація при порушеннях діяльності опорно-рухового апарату як варіант педагогічної системи / Андрій Герцик // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 21. – С. 95-100.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 3-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: педагогічна система
система фізичної реабілітації
компоненти системи
pedagogical system
system of physical rehabilitation
system components
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено на важливості системного підходу у вивченні педагогічного процесу та узагальнено основні ознаки педагогічних систем. Проаналізовано сучасні підходи до опису педагогічних систем. Установлено, що у фізичній реабілітації не визначено основні системні поняття. Описано фізичну реабілітацію як педагогічну систему. Запропоновано варіант визначення системи фізичної реабілітації, окреслено її системоутворювальний чинник, структурні та функціональні компоненти. Підкреслено важливість подальшого вивчення структурних і функціональних компонентів системи фізичної реабілітації. In the article it is stressed the importance of a systematic approach in studying the pedagogical process and summarizing the main characteristics of pedagogical systems. It is analyzed the modern approaches to describing the pedagogical systems. It was established that in physical rehabilitation the key systemic concepts were not defined. Physical rehabilitation as a pedagogical system was described. It was offered the variant of definition of physical rehabilitation, system-forming factor, structural and functional components were outlined. It was stressed the importance of further investigation of the structural and functional components of the system of physical rehabilitation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11971
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andrii Hertsyk.pdfОсновна стаття313 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.