Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11963
Назва: Интегрированные курсы русского языка и литературы в системе языковой подготовки студентов-иностранцев
Інші назви: Інтегровані курси російської мови в системі мовної підготовки студентів-іноземців
Автори: Юган, Наталья
Юган, Наталія
Бібліографічний опис: Юган Н. Интегрированные курсы русского языка и литературы в системе языковой подготовки студентов-иностранцев / Н. Юган // Типологія та функції мовних одиниць : наук. журн. / [редкол. : Н. М. Костусяк (гол. ред.) та ін.]. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − № 2 (6). – С. 184-194
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 2-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: русский язык как иностранный
концептосфера
лингвокультурология
лингвокультурологическая дилогия В. И. Даля
русская литература
медиадискурс
російська мова як іноземна мова
концептосфера
лінгвокультурологія
лінгвокультурологічна ділогія В. І. Даля
роcійська література
медіадіскурс
Короткий огляд (реферат): В статье представлены авторские учебные программы по русскому языку как иностранному «Русская концептосфера и культурологические труды В. И. Даля» и «Русская литература в призме современного медиадискурса». Овладение иностранным языком достигается не только путём традиционного изучения фонетики, графики, лексики, стилистики, но и путём усвоения языка и литературы «чужой» культуры через её национальные концепты, а также национальный и зарубежный медиадискурс. Лингвоконцептологический под- ход заключается в «погружении» языкового сознания иностранных студентов в концептосферу русского языка, в моделировании целостных этнокультурных знаний о русской культуре и языке с помощью преобразования в когнитивную целостность имеющихся, но разрозненных культурологических представлений. В статье сделан вывод, что, опираясь на русскую концептосферу и на медиадискурс, можно эффективно сформировать у иностранцев представление о русской картине мира, о национальном менталитете, раскрыть им механизмы декодирования художественных текстов и других феноменов культуры.У статті представлені авторські навчальні програми з російської мови як іноземної «Російська концептосфера і культурологічні праці В. І. Даля» і «Російська література в призмі сучасного медіадискурсу». Оволодіння іноземною мовою досягається не тільки шляхом традиційного вивчення фонетики, графіки, лексики, стилістики, а й шляхом засвоєння мови і літератури «чужої» культури через її національні концепти, а також національний та зарубіжний медіадискурс. Лінгвоконцептологічний підхід полягає в «зануренні» мовної свідомості іноземних студентів в концептосферу російської мови, у моделюванні цілісних етнокультурних знань про російську культуру і мову за допомогою перетворення в когнітивну цілісність наявних, але розрізнених культурологічних уявлень. У статті зроблено висновок, що, спираючись на російську концептосферу і на медіадискурс, можна ефективно сформувати в іноземців уявлення про російську картину світу, про національний менталітет, розкрити їм механізми декодування художніх текстів та інших феноменів культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11963
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Типологія та функції мовних одиниць, 2016, № 2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Юган.pdf282,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.