Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11937
Назва: Формування педагогічної майстерності спортивного педагога на етапах професійного становлення
Інші назви: Formation of Pedagogical Mastery of a Sports Pedagogue at the Stages of Professional Making
Автори: Петровська, Тетяна Валентинівна
Petrovska, Tetiana
Бібліографічний опис: Петровська Т. Формування педагогічної майстерності спортивного педагога на етапах професійного становлення / Тетяна Петровська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 21. – С. 25-30.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 2-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: кваліфікація
компетенція
компетентність
професійний досвід
професіоналізм
майстерність
qualification
competence
expertise
professional experience
professionalism
mastery
Короткий огляд (реферат): Становлення та трансформація суспільства суттєво підвищують вимоги до рівня знань, професіоналізму, компетентності працівників освіти. Формування професійної компетентності особистості є актуальним для дослідження. Завдання статті – розглянути теоретико-методологічні аспекти підготовки фахівців у фізичному вихованні. Результати – аналіз сутності та психологічних складників таких понять, як кваліфікація, компетенція, компетентність, професійний досвід, професіоналізм і педагогічна майстерність, із погляду представленості в професійній діяльності творчої, мотиваційної й нормативної компонентів. Пропонується технологія формування педагогічної майстерності фахівців, яка відповідатиме категоріям навчальних цілей у когнітивній галузі: знання, розуміння, аналіз, синтез, застосування, оцінка. Висновки. У процесі професійного становлення суб’єкта професійної діяльності загострюється суперечність між потребами у творчому вдосконалюванні діяльності й нормативними операційно-технічними способами її виконання. Це вирішується формуванням індивідуального стилю роботи, особистісного стиля виконання – володіння професією у формі майстерності. Formation and transformation of society greatly increases the requirements for the level of knowledge, competence of experts in the field of education. Formation of professional competence of a person is the subject of profound and all-round study. Tasks. The article deals with theoretical and methodological aspects of preparation of specialists in physical education Results. It has been analyzed the nature and psychological components of the notions: qualification, competence, expertise, professional experience, professionalism and pedagogical mastery from the point of view of representation in professional activity of artistic, motivational and regulatory components.It is proposed the technology of formation of pedagogical mastery of specialists that meets categories of learning goals in the cognitive area: knowledge, comprehension, analysis, synthesis, application and evaluation. Conclusions. In the course of professional formation of the subject of sports-pedagogical activity sharpens contradiction between the need of creative improvement of activity and regulatory ways of its implementation. This contradiction is solved by means of formation of the individual style of activity – possession of a profession in the form of pedagogical mastery.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11937
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetiana Petrovska.pdfОсновна стаття316,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.