Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11936
Назва: Структура здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти
Інші назви: The Structure of Health-saving Activity of a Specialist of Physical Culture and Sport in Conditions of Informatization of Education
Автори: Денисова, Лоліта Вікторівна
Бишевець, Наталія Григорівна
Хмельницька, Ірина Валеріївна
Denisova, Lolita
Bishevets, Nataliya
Khmelnytsa, Iryna
Бібліографічний опис: Денисова Л. Структура здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти / Лоліта Денисова, Наталія Бишевець, Ірина Хмельницька // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 21. – С. 19-25.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 2-бер-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: інформаційні технології
здоров’язбереження
фахівці
фізична культура
структура
фактор
information technologies
health-saving activity
teachers
physical culture
structure
factor
Короткий огляд (реферат): Зниження рівня здоров’я підростаючого покоління пов’язане з малорухомим способом життя школярів та посилюється їхньою низькою мотивацією до занять фізичною культурою й спортом. Одне із завдань вищої школи – навчання майбутніх фахівців фізичної культури застосовувати інноваційні технології в процесі їхньої здоров’язберігальної діяльності. Установлено, що одним із ключових видів діяльності фахівця фізичної культури є здоров’язберігальна, яка в умовах інформатизації освіти має свої особливості. За результатами систематизації даних науково-методичної літератури та власного педагогічного досвіду нами виокремлено 30 видів здоров’язберігальної діяльності сучасного фахівця з фізичної культури. У дослідженні взяло участь 25 експертів, які мають значний теоретичний і практичний досвід у фізичному вихованні школярів та молоді й навчанні майбутніх фахівців із фізичної культури. Застосування факторного аналізу дало нам змогу виділити в структурі здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури в умовах інформатизації освіти три фактори, які пояснюють 76,8 % загальної дисперсії. У головному факторі сконцентрувалися вміння створювати програмні продукти здоров’язберігальної спрямованості та знання методики їх застосування в загальноосвітніх навчальних закладах; другий фактор містив навички застосування поширених комп’ютерних для здоров’язберігальної діяльності, а третій складався з умінь використовувати спеціальні програми для обробки результатів статистичних спостережень за показниками фізичного стану під впливом здоров’язберігальної діяльності. Такі результати доказують потребу розробки спецкурсу «Здоров’язберігальна діяльність фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти» та його впровадження в практику навчання майбутніх фахівців із фізичної культури й спорту. Зазначимо, що зміст спецкурсу потрібно добирати, ураховуючи результати факторного аналізу. The decrease of the level of health of the growing generation is connected with sedentary lifestyle and is enhanced by their low motivation to physical culture and sports practicing. One of the tasks of higher school is educating future specialists in physical culture and sport to apply innovative technologies in the process of health-saving activity. It was found out that one of the key activities of specialists of physical culture and sport is health saving activity, which in the conditions of informatization of education has its own peculiarities. According to the results of systematization of scientific and methodical literature and own pedagogical experience, we have defined 30 types of health-saving activities of a modern specialist in physical culture and sport. In the research it was involved 25 experts who have significant theoretical and practical experience in educating of students and future specialists in the scope of physical education and sport. The use of the factor analysis let us define three factors that explain 76,8 % of the general dispersion in the structure of health-saving activity of a specialist of physical culture and sport in condition of informatization of education. The main factor contained skills of applying of widespread computer knowledge for health-saving activity and knowledge of methodology of their applying, the second factor contained a skill to create program products of health-saving orientation, and the second factor contained of skills to use special programs for processing of the results of statistic observations according to the indices of physical condition under the influence of health-saving activity. Such results prove the necessity of development of the special course «Health-saving activity of a specialist of physical culture and sport in conditions of informatization of education» and its adoption into practice of training of future specialists of physical culture and sport. We should mention that content of the special course should be developed taking into account the results of the factor analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11936
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 21

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lolita Denisova, Nataliya Bishevets, Iryna Khmelnytsa.pdfОсновна стаття387,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.