Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11895
Title: Особливості виховання суб’єктності підлітків у гуртковій роботі в процесі дослідницької діяльності
Other Titles: Features of teenagers’ subjectness education while process of hobby group activity in research process
Authors: Буднік, Світлана Василівна
Budnik, Svitlana V.
Bibliographic description (Ukraine): Буднік С.В. Особливості виховання суб’єктності підлітків у гуртковій роботі в процесі дослідницької діяльності /С.В.Буднік //Науково-дослідницька робота як стимул саморозвитку учня і вчителя: зб. наук.-метод. статей / уклад: М.Р. Кащенюк, Р.О. Тирак.-Луцьк : ВІППО, 2015.- С.49-58
Issue Date: 2015
Date of entry: 24-Feb-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім.Лесі Українки
Keywords: виховання
гурткова робота
суб’єкт
дослідницька діяльність
education
subjectness
research activity
hobby group
group work
Abstract: Актуальність теоретичного обґрунтування особливостей виховання суб’єктності підлітків у гуртковій роботі в процесі дослідницької роботі обумовлена сенситивністю визначеного вікового періоду для розвитку дослідницької активності та суб’єктної позиції школярів. Метою статті є аналіз особливостей виховання суб’єктності підлітків у гуртковій роботі в процесі дослідницької діяльності. Автором наголошено що дослідницька діяльність у гуртковій роботі є формою виховання суб'єктності учня, оскільки в процесі її реалізації відбувається розвиток пізнавальної мотивації та дослідницької активності; розвиток інтелектуальних умінь, аналітичного та критичного мислення; розвиток схильності до рефлексії та самоаналізу; широке використання суб'єктного досвіду в інтерпретації та оцінці фактів, явищ, подій навколишньої дійсності. Actuality of theoretical grounding concerning teenagers’ features of subjectness education while process of hobby group activity in research process conditional on sensitivity of the certain age period for development of schoolchildren’s research activity and subjectness position. The aim of the article is analysis of teenagers’ features of subjectness education while process of hobby group activity in research process. It is marked by the author that research process while hobby group activity is the form of a pupil’s subjectness education, as in the process of its realization the development of cognitive motivation and research activity take place; development of intellectual abilities, analytical and critical thinking; development of propensity to reflection and self-examination; deployment of subject experience in interpretation and estimation of facts phenomena, surrounding reality events.
Description: Роботу виконано на кафедрі теорії і методики природничо математичних дисциплін початкової освіти
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11895
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
group work.pdf131,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.