Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПовар, О.-
dc.contributor.authorPovar, O.-
dc.date.accessioned2017-02-22T22:43:42Z-
dc.date.available2017-02-22T22:43:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПовар О. Права дитини у концепції соціального виховання в УСРР / О. Повар// Історико-правовий часопис: журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − № 2 (8). − С. 207-212uk_UK
dc.identifier.otherУДК 342.7:37.035-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11871-
dc.description.abstractВ УСРР в 1920-ті роки на відміну від освітньої системи РСФРР, де центральним моментом була трудова школа, центр ваги було зміщене в бік соціального виховання, завдяки цілої низки факторів. Крім того, УСРР була єдиною республікою СРСР, де було прийнято Кодекс законів про освіту, який діяв майже до 1970-х років.The article analyzes the origins of the idea of children's rights of Ukraine in the national philosophical and pedagogical science of the 1920-ies with a focus on the Declaration on Social Education of Children and the ideas of its authors (A. Popov, G. Grynko, J. Mamontov). The theory was corroborated as part of a plan for a communist transformation of the society and determined the principles of the Ukrainian SSR policy in the domain of education aimed at bringing up children in the spirit of communism through the concepts of labor education. At the same time the Declaration put forward the idea of children's rights, namely, it suggested to register all children aged from 7 to 15; to use all means to ensure the rights of every child to education, material security, upbringing, health, pedagogical (rather than purely legal) influence on the offenders; to remove the child from the street, and to protect the rights of children, who live in a family but need certain kind of support. It is shown that the Declaration is based on pre-revolutionary philosophical, legal and pedagogical ideas of the Russian philosophers and educators. It was for the first time in the history of Ukraine that the child's legal status as a separate legal entity had been defined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectправа дитиниuk_UK
dc.subjectСоціальне вихованняuk_UK
dc.subjectДекларація про соціальне виховання дітей УСРРuk_UK
dc.subjectКодекс законів про народну освітуuk_UK
dc.subjectтрудова школаuk_UK
dc.subjectдитячи будинкиuk_UK
dc.subjectГ. Гринькоuk_UK
dc.subjectЯ. Ряппоuk_UK
dc.subjectО. Поповuk_UK
dc.subjectchildren's rightsuk_UK
dc.subjectsocial educationuk_UK
dc.subjectsocial education Declaration of the Ukrainian SSR childrenuk_UK
dc.subjectCode of Laws on public educationuk_UK
dc.subjectlabor schooluk_UK
dc.subjectorphanagesuk_UK
dc.titleПрава дитини у концепції соціального виховання в УСРРuk_UK
dc.title.alternativeChildren’s Rights in the Paradigm of Social Education in the Ukrainian SSRuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Історико-правовий часопис, 2016, № 2(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
повар.pdf150,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.